پارک ملی کوری بوری تایلند

به گزارش تور چین ارزان، پارک ملی کوری بوری (Kuri Buri)، یکی از مهترین جاذبه‎های طبیعی تور تایلند با جاذبه‌های زیبا و دیدنی است. این پارک کاربری متفاوتی دارد که در این مقاله بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

پارک ملی کوری بوری تایلند

ورود گردشگران تور تایلند به این مکان با اتومبیل های شخصی کاملا آزاد می‌باشد. به محض ورود به این منطقه باید از تورهای داخلی آن استفاده نمایید تا از مکان ها و مسیر های امن با همراهی لیدر تور عبور کنید و بیشتر از زیبایی‌های این پارک لذت ببرید.

فیل ها در کنار دریاچه زیبای پایانگ در حال بازی و آب تنی هستند که می توانید در کنار آن ها عکس ها جالبی بگیرید. البته شرایط دیدار با این فیل ها بسیار حساس است و گردشگران تور تایلند باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

دیدار ار فضای سبز به طور کلی زیر باران لذت خاصی دارد بنابراین اردیبهشت ماه تا آبان ماه فصل رویایی و بارش برای این پارک است اما اگر فکر می کنید باران برایتان دست و پا گیر است برنامه این سفر را برای خرداد و تیر در نظر بگیرید که از بارش خبری نیست و هوا گرم است و خشکی آن بر روی صورتتان حس می شود.

تور ها به صورت پیاده روی سرویس دهی نمی کنند بلکه برای استفاده از آن ها می بایست از خودرو های وانت یا WD4 استفاده کرد. البته شرایط به گونه ای است که می توانید به راحتی شب را در آن جا سپری کنید البته شرط آن اجاره چادر یا خانه های امن چوبی در این منطقه می‌باشد.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 54

به "پارک ملی کوری بوری تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی کوری بوری تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید