انتها محرومیت پرسپولیس، بی فایده برای پایه ها

به گزارش تور چین ارزان، با توجه به اینکه تنها شش بازی تا انتهای فصل مانده و تقویم این رقابت ها بسیار فشرده دنبال شده، تنها دو مسابقه امیدهای پرسپولیس بعد از سرانجام محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات برگزار خواهد شد.

انتها محرومیت پرسپولیس، بی فایده برای پایه ها

به گزارش خبرنگاران ، همه امید برانکو به روزی است که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می گردد اما تیم های پایه باشگاه به این موضوع حتی امیدوار هم نمی توانند باشند. نمونه اش تیم امید پرسپولیس که تنها دو بازی اش می افتد بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات. این تیم که سرمربی اش اسماعیل حلالی است، در رده هشتم جدول لیگ برتر امیدهای تهران ایستاده. امیدها که این هفته استراحت می نمایند، تنها 6 بازی دیگر دارند.

این تیم در بهترین حالت چهارم می گردد و در بدترین حالت دهم. با توجه به اینکه تنها شش بازی تا انتهای فصل مانده و تقویم این رقابت ها بسیار فشرده دنبال شده، تنها دو مسابقه امیدهای پرسپولیس بعد از انتها محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات برگزار خواهد شد.

این اتفاق در حالی می افتد که لیست تیم امید جایی برای بازیکن جدید ندارد. تیم امید پرسپولیس هم مثل دیگر تیم های این باشگاه به خاطر کمبود بازیکن و محرومیت خیلی کشید و جالب اینکه حلالی با وجود تمام کمبودهایش، با در نظر دریافت مسائل تیم جوانان، از این تیم بازیکن نگرفت و حتی سه چهار بازیکن بی انضباط را هم کلا کنار گذاشت.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 253

به "انتها محرومیت پرسپولیس، بی فایده برای پایه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها محرومیت پرسپولیس، بی فایده برای پایه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید