پدیده های لیگ هجدهم، صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع

به گزارش تور چین ارزان، با گذشت چهار هفته ابتدایی لیگ هجدهم رکوردهایی در حال شکستن است و بازیکنانی به عنوان پدیده نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند.

پدیده های لیگ هجدهم، صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع

به گزارش خبرنگاران، پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پدیده با 9 امتیاز صدرنشین لیگ هجدهم هستند. این تیم پس از شکست در هفته اول مقابل پرسپولیس توانست سه پیروزی متوالی کسب کند و به تنهایی در رده اول جدول رده بندی قرار بگیرد.

صدرنشینی پدیده در حالی است که وضعیت این تا 45 روز پیش از شروع مسابقات لیگ معین نبود و حتی خبرهایی از انحلال این تیم در برخی رسانه ها منتشر شد. اما پدیده ای ها با راهنمایی گل محمدی کار خود را شروع کردند و به قول سرمربی این تیم مشکلات شان را رسانه یی نکردند تا این تیم بدون رقیب در صدر جدول جای بگیرد.

از دیگر نکات جالب لیگ هجدهم، گل نخوردن پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی است و اگر این رکورد در هفته بعد مقابل پیکان ادامه پیدا کند، پرسپولیس یک رکورد دیگر را نیز به نام خود ثبت می نماید. مسجدسلیمانی ها که به تازگی به لیگ برتر پیوستند هم آمار عجیبی را از خود به جا گذاشتند و هنوز نتوانستند دروازه حریفان خود را باز نمایند. این در حالی است که آن ها یک از بهترین های خط حمله در فصل قبل لیگ آزادگان بودند.

خط دفاعی بد سپیدرود توانسته رکورد منحصر به فردی را در چهار هفته ابتدایی به نام خود ثبت کند و با گرفتن 12 گل زده و تفاضل 10- در قعر جدول رده بندی قرار بگیرد. این تیم با شکست 6 بر 1 مقابل سپاهان، یک طرف پرگل ترین بازی لیگ هجدهم بوده است.

وحید خشتان، هافبک یاسوجی استقلال خوزستان که فصب قبل در پست مدافع کناری در لیگ دسته 2 به میدان می رفت، خیلی زود در پست جدید جا افتاد و حالا با 4 گل، آقای گل لیگ برتر است. هافبک-مدافعی که موفق گردیده هر 4 گل تیمش را به ثمر برساند و به عنوان پدیده هفته های ابتدایی لیگ هجدهم لقب بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 136

به "پدیده های لیگ هجدهم، صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده های لیگ هجدهم، صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید