چین میزبان بازی های ساحلی 2020 گشت ، صالحی امیری: میزبانی اندونزی متوسط است

به گزارش تور چین ارزان، رئیس کمیته ملی المپیک ایران روز یکشنبه در حاشیه بازید از رقابت های شمشیربازان ایران از کسب میزبانی چین برای بازی های ساحلی 2020 اطلاع داد.

چین میزبان بازی های ساحلی 2020 گشت ، صالحی امیری: میزبانی اندونزی متوسط است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت : این اجلاس یک روزه قرار است در حاشیه نخستین روز رسمی بازی های آسیایی 2018 اندونزی با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار گردد که در حاشیه این نشست با همتایان خود برای افزایش سطح تعاملات همکاری های ورزشی و کسب کرسی های ایران دیدار و گفت وگو خواهم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به میزبانی بازی های آسیایی اعلام کرد: میزبانی اندونزی را به فال نیک می گیریم. مردمان اندونزی خونگرم و وفادار به ارزش های اسلامی هستند.

صالحی امیری در ادامه گفت: این میزبانی به عنوان یک کشور اسلامی یک امتیاز و فرصت برای توسعه روابط مسلمان جهان اسلام به شمار می رود و شایسته نیست کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی و ژاپن همواره میزبانی این رویداد ها در اختیار بگیرند. وضعیت عمومی میزبان متوسط ارزیابی می گردد اما باید کوشش کرد تا راهی برای حل مشکلات پیدا گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران به بازدید از دهکده ورزشکاران در بدو ورودش به جاکارتا اشاره نمود و گفت : با ورزشکاران مربیان و سرپرستان تیم ها گفت وگو کردم که آنها نیز تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند و با غیرت و غرور ایرانی برای کسب بهترین نتیجه وارد این آوردگاه مهم شدند ان شاء الله نتایج خوبی کسب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 119

به "چین میزبان بازی های ساحلی 2020 گشت ، صالحی امیری: میزبانی اندونزی متوسط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین میزبان بازی های ساحلی 2020 گشت ، صالحی امیری: میزبانی اندونزی متوسط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید