10 کاری که میتوانید در گوانجو چین انجام دهید

به گزارش تور چین ارزان، سومین شهر بزرگ چین گوانجو است، این شهر ، قلب تپنده است که دلتای رودخانه Pearl در این شهر قرار دارد. این مکان در امتداد دریای جنوبی چین مدت‌ها است که این شهر را به یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری با سابقه مستعمراتی و از لحاظ فرهنگی متنوع تبدیل کرده‌است . اما با افزایش جمعیت مناطق ( حدود 130 میلیون نفر در حال حاضر به "دلتای رودخانه پرل " می‌گویند ) ، این مجموعه دارای پروفایل Guangzhous می‌باشد .

10 کاری که میتوانید در گوانجو چین انجام دهید

امروزه ، پایتخت ایالت Guangdong ، که قبلا ً به عنوان کانتون شناخته می‌شد ، جایگاه محکمی برای شکوفایی معماری لبه برشی ، غذای خوش‌مزه Cantonese و مقدار زیادی جیب جالب برای اکتشاف پیدا کرده‌است . به طور شگفت‌انگیز ، این شهر یکی از تنها شهره‌ای چین است که ماندارین و Cantonese به جای یکدیگر صحبت می‌شوند .
اینها 10 چیز هستند که شما نمی‌توانید در تور گوانجو شهر از دست بدهید .

خانه اپرای گوانجو

برجسته‌ترین قطعه معماری در شهر the popping House است که توسط شرکت معماران زاها حدید طراحی شد . فضای عملکرد منحنی‌های جاری امضا شده را دارد که طبق گفته معمار از دو صخره که از رودخانه پرل شسته شده‌اند الهام‌گرفته شده‌است . خانه اپرا که در سال 2010 افتتاح شد ، درست همان چیزی است که در آینده به آن نگاه می‌کند ؛ اجراهای آن‌ها همه چیز از امتیازات کلاسیک تا Cantonese اپرا را در بر می‌گیرد .

Cantonese

شهر گوانجو ، خانه روحانی Cantonese غذا نیز یکی از شهرهای Chinas است که در این شهر قرار است در اواخر سال جاری به مقام رسمی پرتاب یک شهر به این شهر تبدیل شود . همانطور که از یک مرکز بین‌المللی انتظار خواهید داشت ، این شهر سهم عادلانه خود از رستوران‌ها را دارد ، اما یک صحنه موادغذایی محلی هم وجود دارد . این شهر را با خوردن ماجراهای Eating که نیمی از تورهای foodie را در اطراف Liwan ، محله سنتی این شهر برگزار می‌کند ، بررسی کنید . نکته برجسته این است که بازار غذاهای دریایی Huangsha ، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ماهی در جنوب چین ، که در آن رستوران‌ها در ساختمان بازار غذای دریایی را تهیه می‌کنند که تازه از طبقه پایین خریداری کرده‌اید .

Xiaobei

سطح بالایی از مهاجرت از آفریقا این شهر را به یکی از شهرهای مختلف تبدیل کرده‌است . محله Xiaobei که در اطراف خیابان Straight استریت قرار دارد ، منزلگاه بسیاری از ساکنان آفریقایی و well از شمال غربی چین است . یک محله جالب برای اکتشاف - همراه با بازارهای عمده‌فروشی ، شما می‌توانید برخی از بهترین مواد غذایی در این شهر را پیدا کنید ( فکر کنید که noodles و ذغال گداخته ) در غذا صرف می‌کنند .

Liwan

قلب سنتی شهر Liwan است ، محله قدیمی که در آن خانه‌ها بیش از چند طبقه نیستند و Cantonese هنوز هم زبان غالب است . به بازار داروی Qingping چین مراجعه کرده و در خیابان‌ها پرسه می‌زند تا hawkers که بر روی صندلی‌های پلاستیکی نشسته و گاهی مشت مشت حشرات را شلاق می‌زنند و اغلب بازی‌های بیرون کشیده of را بازی می‌کنند ، پیدا کنند . خیابان Shangxiajiu Pedestrian ، اولین نوع از نوع خود در گوانجو ، با ترکیب عجیبی از موسیقی گوش و فروشگاه‌های سنتی با قابلیت کم اروپایی همراه است .

پارک Xiaogang

زندگی روزانه در چین مانند پارک‌ها در فضاهای عمومی زندگی می‌کند . پارک sprawling Xiaogang ، در جنوب گوانجو ، یک مکان ایده‌آل برای یک تعطیلات آخر هفته است - به ویژه در اطراف دریاچه در مرکز آن . یک رستوران گیاهی خوب ، "مهمانی چای ذن " ، درست کنار در ورودی ، که برای یک ناهار طولانی عالی است ، وجود دارد .

برج کانتون

بلندترین ساختمان این شهر ، برج باریک Canton ، تبدیل به نقطه عطفی در شهر گوانجو جدید شده‌است که به شکل کمانی از رنگ‌ها در شب شکل می‌گیرد . سکوی مشاهده ، در 488 متر ارتفاع ، یک پانورامای زیبا در سرتاسر این شهر ارائه می‌دهد و محله فوق‌مدرن Zhujiang جدید را به نمایش می‌گذارد . با استفاده از یک واگن برقی ، این تجربه را با استفاده از یک واگن برقی آغاز کنید : این کابین روشن و شفاف آرام ، به آرامی در بالای برج قرار دارند .

تالار یادبود سان یات سن

در انتهای جنوبی پارک Yuexiu ، تالار یادبود سان یات سن ، که یادآور اولین رهبر چین مدرن است ، می‌باشد . اولین پزشک ، که در سال 1866 در شمال Guangdong به دنیا آمد ، در یک برنز خارج از تالار هشت‌ضلعی به شکل هشت‌ضلعی ، که بیش از 3000 نفر را برای اجرای نمایش اختصاص می‌دهد ، جاودانه شد . همچنین در مسیر خورشید ، چند نفر در خط مترو 2 توقف کردند ، شما می‌توانید موزه یادبود سان Yatsen را در محل اقامت خورشید در دهه 1920 ببینید .

جزیره Shamian

این جزیره 300 متر مربع ، یک امتیاز سابق اروپایی ، یکی از زیباترین بخش‌های این شهر است . در آنجا خیابان‌های سنگفرش و banyan وجود دارد که در دو طرف این خیابان قرار دارد و signposts آهن ساخته شده‌است که کل شهر در مقایسه با بقیه شهر تفاوت دارد . استارباکس در یک عمارت قدیمی مستعمراتی ، باید به عنوان یکی از the شاخه‌های جهان انتخاب شود ، در حالی که لابی هتل پنج‌ستاره سفید سوان به نظر می‌رسد که به دنبال یک استخر بالا و یک آبشار کوچک باشد .

خرید در گوانجو

اگر یک عکس فوری از این شهر بسیار مدرن می‌خواهید ، از جاده پکن دیدن کنید - خیابانی شلوغ ، شلوغ و پر رونق و پر رونق و پر رونق و پر رونق ، که کل جمعیت شهر را در تمام نقاط آن روز احساس می‌کند . یک تجربه خرید بهتر می‌تواند در Tianhe یافت شود ، یک منطقه تجاری سریع - gentrifying با weekenders هنگ‌کنگ محبوب است ( استادانه اش در نزدیکی ایستگاه قطار اصلی Guangzhou شرقی ) . مرکز خرید Taikoo Hui یک تجربه خرده‌فروشی بسیار آرام‌تر است ، که بیش از 180 برند بزرگ را بررسی می‌کند . برای مرور آثار باستانی و نه چندان واقعی ، به خیابان جواهر عتیقه برخورد کنید .

رشد کم و کم گوانجو

سنت ( صرف چای ) در شهر گوانجو خیلی جدی گرفته می‌شود و رستوران‌های متعددی وجود دارند که ادعا می‌کنند بهترین انتخاب را دارند ( غذاهای کوچک خورده می‌شوند ) . برخی ادعا می‌کنند که بهترین نقطه در شهر is Dian Dou د ( 587 Longjin Zhonglu ) - همچنین در تور Eating Adventures - که به خدمت می‌رسد ( مسلما ) بهترین tarts است که شما در خارج از پرتغال پیدا خواهید کرد . برای یک کار رسمی‌تر ، the ون لای ، یک رستوران جمع کم‌نور ( با میزه‌ای در sampans سنتی ) درون ماده concrete که هتل باغ است ، وجود دارد . در نهایت ، یک رستوران " باغ باغ سنتی " وجود دارد که مجموعه‌ای از سالن‌های ضیافت در اطراف یک باغ پر زرق و برق برپا می‌شود که شامل سبدهای پر از میوه و کلوچه کلاسیک می‌شود .

انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 122

به "10 کاری که میتوانید در گوانجو چین انجام دهید" امتیاز دهید

2 کاربر به "10 کاری که میتوانید در گوانجو چین انجام دهید" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کاری که میتوانید در گوانجو چین انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید