کلوپ: چه قهرمان لیگ برتر شوم چه نشوم، مردم می گویند که من باید بروم

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی ساید می گوید هنوز در مورد آینده اش در این تیم تصمیم گیری نکرده است.

کلوپ: چه قهرمان لیگ برتر شوم چه نشوم، مردم می گویند که من باید بروم

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ می گوید با وجود تبدیل شدن به یک قهرمان دوست داشتنی در لیورپول و به اوج رساندن این تیم هنوز در مورد اینکه در انتها قرارداد فعلی اش باز هم در آنفیلد خواهد ماند یا نه تصمیمی نگرفته است.

کلوپ سال 2016 در حالی قراردادش با لیورپول را 6 ساله تمدید کرد که تنها 9 ماه قبل از آن جانشین برندان راجرز شده بود.

او هنوز با این تیم هیچ جام نبرده است و سه بار هم در فینال های مختل(لیگ اروپا، جام اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا) مغلوب گردید. با این حال مسئولان باشگاه همچنان به او اعتماد دارند به خصوص الان که تیمش با 4 امتیاز فاصله صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است. کلوپ اما می گوید که فعلاً نمی خواهد خودش را برای آینده ای طولانی تر از مدت قراردادش به قرمزهای مرسی ساید متعهد کند.

کلوپ در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا (چهارشنبه) تیمش مقابل نیوکاسل گفت: من نمی خواهم به آینده ای بلندمد ت تر از قراردادم فکر کنم. اگر شما از الان آغاز به پرداختن به این موضوع کنید، مردم آغاز به صحبت کردن درباره آن خواهند کرد. فعلاً همه چیز خوب است اما هنوز هم مردم می گویند که کلوپ چیزی با لیورپول نبرده است.

سرمربی سابق دورتموند ادامه داد: من هنوز چیزی نبرده ام پس حرف آنها هم بخشی از حقیقت است. ما از الان نباید به سال 2022 فکر کنیم چون تا آن زمان فاصله زیادی داریم. حتی اگر چیزی هم ببریم در تابستان ممکن است افرادی باشند که بگویند برای کلوپ بهترین زمان است که از لیورپول برود چون او هرگز بار دیگر نخواهد توانست چیزی ببرد. اگر چیزی هم نبرم که مردم می گویند من باید بروم چون چیزی نبرده ام.

سرمربی آلمان لیورپول در انتها تأکید کرد: تا زمانی که ما از حضورمان در اینجا لذت ببریم، منظورم همه ما از مالکان باشگاه و بازیکنان گرفته تا طرفداران و همه آنهایی که با این باشگاه در ارتباط هستند، ما می توانیم باز هم کوشش کنیم. الان هم وضعیت خوب است. تا 2022 زمان زیادی مانده و من امیدوارم که مجبور نباشم به آن زمان فکر کنم و همه چیز خوب پیش برود و آن زمان درباره آینده ام فکر کنم.

لیورپول فردا از ساعت 18:30 به وقت تهران میزبان نیوکاسل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 271

به "کلوپ: چه قهرمان لیگ برتر شوم چه نشوم، مردم می گویند که من باید بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: چه قهرمان لیگ برتر شوم چه نشوم، مردم می گویند که من باید بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید