ارائه دستاوردهای فناورانه ایران در چین

به گزارش تور چین ارزان، پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های فناورانه از جمله نانو، بایو و تجهیزات صنعتی در دومین نمایشگاه واردات چین دایر شد.

ارائه دستاوردهای فناورانه ایران در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، دومین نمایشگاه بین المللی واردات چین از روز سه شنبه 14 آبان فعالیت خود را در شهر شانگهای چین شروع کرد، هدف دولت چین از برگزاری این رویداد، یاری به حضور شرکت های بزرگ در بازار چین و تامین احتیاج صنایع کشور از ابعاد مختلف از جمله فناوری و انرژی است.

تجار و بازرگانان چینی از سراسر کشور در مدت 6 روز خود را به این نمایشگاه می رسانند تا بتوانند شرکای تجاری خود را برای یکسال آینده در آن جستجو نمایند.

در این رویداد بزرگ، بیش از 3500 شرکت از سراسر جهان به عرضه آخرین دستاوردهای خود می پردازند، سال جاری پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش کشورها، به ارائه دستاوردهای ایران در حوزه های فناورانه از جمله نانو، بایو و تجهیزات صنعتی پرداخت و با معرفی محصولات فناورانه، ظرفیت های همکاری با ایران را به نمایش گذاشت. نامگذاری پاویون ملی در دومین نمایشگاه واردات چین به نام پاویون هایتک ایران این پیغام را به مخاطب انتقال داد که ایران در حال عبور از صادرات محصولات سنتی و خام فروشی به محصولات با فناوری بالاتر است، برای خروج از وابستگی اقتصاد به نفت راهی جز توسعه فناوری و صادرات محصولات فناورانه وجود ندارد، برای رسیدن به این هدف باید در گام نخست به این باور رسید که می توان با فناوری، خلق ارزش و ثروت کرد و در گام دوم باید در عرصه بین المللی حضور پررنگ داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 696

به "ارائه دستاوردهای فناورانه ایران در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دستاوردهای فناورانه ایران در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید