اظهار نظر عجیب بیرانوند درباره قهرمانی های پرسپولیس

به گزارش تور چین ارزان، علیرضا بیرانوند بعد از انجام تست کرونا باشگاه پرسپولیس، گفت: امروز تست کرونا دادیم که خیلی سخت بود و به زور تحمل کردیم. به هرحال باید تست را انجام بدهیم تا تعیین گردد، چون فوتبال باید زمانی آغاز گردد که کسی مریض نباشد. روز گذشته به طور اختصاصی در استادیوم شهید کاظمی تمرین کردم که دیدم آقای پیروانی تونلی برای ضدعفونی قبل تمرین ایجاد نموده بود. این اتفاق خوبی است که همه تیم ها تست می دهند.

اظهار نظر عجیب بیرانوند درباره قهرمانی های پرسپولیس

وی درباره تمرینات انفرادی خودش، یادآور شد: فکر می کنم از زمانی که کرونا آمده است، شاید دو سه روز استراحت داشته ام و تمرینات انفرادی را انجام داده ام. البته تمرین انفرادی خیلی یاری نمی نماید و مهم این است که با تیم تمرین گردد تا نکات کادر فنی انجام گردد. چه در خرم آباد و چه در تهران با مربی اختصاصی کار کردم و الان خدا را شکر شرایط خوبی دارم. الان لحظه شماری می کنم تا تمرین خوبی را داشته باشیم. آقای گل محمدی حرف درستی زده است. او گفت فقط پرسپولیس دوست دارد لیگ شروع گردد، چون فقط ما دوست داریم قهرمان شویم. این موضوع کار ما را سخت می نماید، چون همه فکر می نمایند اگر لیگ شروع شده برای فشار پرسپولیس بوده است. اگر سال جاری خدای نانموده نتوانیم قهرمان شویم، قهرمانی های سه فصل قبل هم دیگر دیده نمی گردد و زیر سؤال می رویم.

بیرانوند درباره اینکه چه زمانی به بلژیک می رود تا برای تیم جدیدش توپ بزند، مطرح کرد: همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته ام و اصلاً با باشگاه بلژیکی در این مدت در تماس نبودم. الان فقط دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و اگر ارتباطی وجود دارد بین دو باشگاه است.

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره حاشیه های جدا شدن تصویر وریا غفوری در یک عکس، گفت: دیشب با وریا در این باره صحبت کردم. زمانی که من با وریا از کوه آمدم یک استوری گذاشتم ،ولی تا دو روز وریا جواب استوری من را نگذاشت، برای همین من فکر کردم وریا دوست ندارد به طرفداران بگوید که با بیرانوند بیرون رفته است. از او پرسیدم که چرا این عکس را استوری ننموده است. گفت آرم پرسپولیس روی پیراهن تو بوده است که من هم گفتم ما به کوه رفتیم و تو با تشخیص خودت آمده ای. وریا دوست صمیمی من است و با وجود فشار طرفداران ما باهم تمرین کردیم، ولی چون من عکس وریا رو استوری نموده بودم و او این کار را بعد از دو روز انجام نداده بود.

وی ادامه داد: پیش خودم فکر کردم که شاید دوست نداشته باشد و برای همین تصویر او را در عکس بریدم تا مبادا طرفدارانش ناراحت شوند که در این اوضاع ما باهم بیرون هستیم. وریا فکر می کنم عکس من را ندیده بود و همان عکسی که من کات نموده بودم را پست کرد که باعث شد تا طرفداران استقلال بگویند وریا عکس تو را گذاشته و تو چرا این کار را ننموده ای، اما این درحالی بود که دو روز عکس وریا در استوری من بود، ولی کسی چیزی نگفت. من دوباره عکس وریا را گذاشتم تا طرفداران او ناراحت نشوند. جدا از فوتبال یکی از بهترین دوستان من خارج از زمین وریا غفوری است. مردم این وسط احساسی فکر می نمایند و احساسی برخورد می نمایند و من ناراحت شدم که چرا وقتی طرفداران استقلال چیزی نمی دانند اینطور به من حمله کردند. من کسی بوده ام که همواره طرفداران به من حمله می کردند و دیگر ناراحت نمی شوم.

وی درباره اینکه آیا دلش برای تیم ملی تنگ شده است یا خیر، یادآور شد: شرایط برای همه اینطور است، وقتی بچه ها عکس های تیم ملی را منتشر می نمایند واقعاً دل مان تنگ می گردد. مدتی است که از فوتبال و تیم ملی دور هستیم و وقتی داشتم پلی استیشن بازی میکردم انگار خودم در زمین بودم، حتی وقتی پاس می دادم، پای خودم هم تکان می خورد! امیدوارم هرچه زودتر فوتبال شروع گردد و تا لحظه شروع تمرینات لحظه شماری می کنم.

بیرانوند درباره اینکه ویلموتس قرار است سرمربی آنتورب بلژیک گردد، گفت: ویلموتس مربی من در تیم ملی بوده است و الان هم یکی از مربیان عظیم بلژیک است، شرایطی برای او در تیم ملی پیش آمد که نتوانست در ایران به کارش ادامه دهد. من کاری به این نداشتم که چه کسی سرمربی گردد تا بتوانم به بلژیک بروم. مهم این بود که بروم تا پیشرفت کنم اگر قرارداد سه ساله با باشگاه بلژیکی بسته ام، این نیت را دارم تا بعد از 6 ماه از این تیم جدا شوم و این نیست که فقط بخواهم 3 سال در بلژیک بازی کنم و برگردم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1307

به "اظهار نظر عجیب بیرانوند درباره قهرمانی های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر عجیب بیرانوند درباره قهرمانی های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید