آنالیز راه چاره لازم جهت ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل

به گزارش تور چین ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- راهکارهای لازم برای ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل مورد آنالیز قرارگرفت .

آنالیز راه چاره لازم جهت ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: این خبررا مسعود نبی زاده دبیر اتاق اصناف و رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در استان مازندران اظهار داشت و گفت: درجلسه ای که با حضورمسئولین شهرک های صنعتی استان مازندران و مسئولین شهرستان بابل دراتاق اصناف این شهرستان برگزارشده بود نحوه ساخت شهرک های صنفی برای سه اتحادیه صنفی شهرستان بابل از جمله اتحادیه معاملات اتومبیل مورد آنالیز نهاده شد .

وی اضافه نمود: همه می دانیم شرایط شهرستان بابل با شهرهای دیگر استان فرق دارد چون زمین دراین شهرستان که برای ساخت شهرک های صنفی مناسب باشد محدود و بسیار گران می باشد با همین منظر باید همه مسئولین و اعضای محترم اتحادیه ها ازجمله اتحادیه معاملات اتومبیل همت کنند تا زمین مناسب برای ساخت شهرک صنفی را شناسایی و خریداری نمائیم .

نبی زاده در ادامه چنین گفت: درجلسه ای که با مسئولین شهرک های صنعتی استان مازندران داشتیم مقرر شد پس از شناسایی زمین مناسب، مسئولین استان با تبیین نقشه راه و راهکارهای اساسی و صدور مجوزات لازم ، زمینه را برای ساخت شهرک های صنفی برای اتحادیه های معاملات اتومبیل - برنج فروشان و چوب ومبل شهرستان بابل فراهم کنند .

به گفته وی، با ساخت شهرک های صنفی، بارترافیک ومشکل زیست محیطی شهر بابل کاهش یافته وازهمه مهمتر با انتقال صنوف ازجمله صنوف معاملات اتومبیل به شهرک صنفی ،شهرداری بابل با کمترین هزینه می تواند نسبت به ساماندهی طرح مبلمان شهری اقدام نماید .

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل در خاتمه به اعضای این اتحادیه نوید داد وخطاب به آنها چنین گفت: تمام تلاشمان را بکارمی بریم تا با همت شما اعضای محترم اتحادیه معاملات اتومبیل، نسبت به ساخت شهرک صنفی برای این اتحادیه اقدام نمائیم تا یکی از آرزوهای شما عزیزان و هیات مدیره اتحادیه محقق شود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2297

به "آنالیز راه چاره لازم جهت ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راه چاره لازم جهت ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید