بهترین هتل های ارزان ونیز؛ شهر عاشقان بر روی آب

به گزارش تور چین ارزان، ونیز یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که القاب بسیاری را به خود اختصاص داده است؛ با انتخاب هتل های ارزان می توان سفری کم هزینه و رویایی را در این شهر تجربه کرد.

بهترین هتل های ارزان ونیز؛ شهر عاشقان بر روی آب

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ونیز یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است که بسیاری رویای سفر به این شهر را در سر می پرورانند. این شهر در کشور ایتالیا با داشتن سالانه میلیون ها توریست جزو شهرهای پربازدید جهان است. بازارها، پل ها، میدان ها، کانال های آب، کلیساها و موزه های تاریخی این شهر، همه در نوع خود تماشایی و منحصر به فرد هستند. با توجه به گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های ارزان ونیز بپردازیم و با امکانات این هتل ها آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

  • هتل لا رسکوسا (Hotel La Rescossa)
  • هتل نووُ لوکاندو بلودر (Nuova Locanda Belvedere)
  • هتل ویداله (Hotel Vidale)
  • هتل وتوره دال 1947 (Hotel Vettore Dal 1947)
  • هتل فالیر (Hotel Falier)
  • هتل آلا فاوا (Hotel Alla Fava)
  • هتل ویلا استلا (Hotel Villa Stella)
  • هتل گوییدی (Hotel Guidi)
  • هتل مارتلو (Hotel Martello)
  • هتل کانادا (Hotel Canada)
  • هتل دوموس کاوانیس (Domus Cavanis)

هتل لا رسکوسا (Hotel La Rescossa)

هتل لا رسکوسا هتلی 3 ستاره و مالی در شهر رویایی ونیز است که در یک محوطه سرسبز واقع شده است. شما با اقامت در این هتل حس زندگی در خانه های قدیمی و اصیل اروپایی را خواهید داشت. این هتل در محله Mira Porte واقع شده است و تنها با 20 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل با سقف های چوبی و پرده های نقش و نگاردار در کنار مبلمان هایی با طرح های قدیمی فضای تاریخی را برای مهمانان تداعی می نمایند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و کفپوش چوبی است.

هتل تا بیمارستان Dell Angelo حدود 10.1 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 15.3 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 13.9 کیلومتر، تا فرودگاه مارکوپولو ونیز حدود 16.7 کیلومتر، تا فرودگاه Verona حدود 96.5 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 24.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via Nazionale, 415, 30034 Mira, Italy
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 12 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، اتاق های سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل نووُ لوکاندو بلودر (Nuova Locanda Belvedere)

هتل نووُ لوکاندو بلودر هتلی مالی در ونیز است که کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، در سطح معمولی است. این هتل در 500 متری از ایستگاه مترو واقع شده است و می توان به وسیله آن به بخش های مختلف شهر دسترسی داشت. اتاق های هتل بسیار ساده، اما در عین حال مرتب و تمیز هستند. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون هستند.

هتل تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 9.7 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 8.1 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 8.8 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 19.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via Mezzacapo 1 , 30175 Marghera, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای 8 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، اتاق های سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل ویداله (Hotel Vidale)

هتل ویداله هتلی تک ستاره و مالی در ونیز است که می تواند یک گزینه مناسب برای کوله گردان و افرادی که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند، باشد.

اتاق های هتل بسیار ساده هستند و همه آن ها دارای تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم هستند. هتل تا پل Rialto حدود 9.1 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 9.5 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 8 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 7.9 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 19.1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via G. Parini , 30172 Mestre, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای 11 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل وتوره دال 1947 (Hotel Vettore Dal 1947)

هتل وتوره دال 1947 هتلی تک ستاره و میان رده در ونیز است که در منطقه Oriago واقع شده است و تنها با 15 دقیقه رانندگی می توان به مرکز ونیز دسترسی داشت. اتاق های ساده هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه و حمام اختصاصی است. رستوران هتل با غذاهای محلی و نوشیدنی های خوش طعم از مهمانان خود میزبانی می نماید و محیط گرم و دوست داشتنی آن لذت خوردن غذاهای ایتالیایی را بیشتر می نماید.

هتل تا بیمارستان Dell Angelo حدود 7.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 12.8 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 11.3 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 13.6 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 22.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via Venezia 216, 30034 Oriago Di Mira, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای 10 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، بار، رستوران، خدمات بلیط، فکس / فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل فالیر (Hotel Falier)

هتل فالیر هتلی 2 ستاره و میان رده در شهر ونیز است که در منطقه آرامی از شهر واقع شده است. اتاق های هتل، با دکوری ساده مبله شده اند و دارای سیتم تهویه، تلویزیون و اینترنت بی سیم هستند. صبحانه در تنوع بسیار برای مهمانان همه روزه سرو می گردد. مهمانان می توانند غذاهای محلی را در رستوران هتل و در تراس زیبای آن میل نمایند.

هتل تا ایستگاه St. Tomà حدود 0.4 کیلومتر، تا کلیسای Santa Maria Gloriosa dei Frari حدود 0.3 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 0.5 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 7.7 کیلومتر، تا فرودگاه Trieste حدود 99.3 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 25.9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به گشت و گذار و عکاسی است.

  • آدرس: San Pantalon 130, Santa Croce, 30135 Venice, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 19 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، تراس، باغ، رستوران، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی)

هتل آلا فاوا (Hotel Alla Fava)

هتل آلا فاوا هتلی 2 ستاره و مالی در ونیز است که از یک موقعیت عالی در شهر برخوردار است. اتاق های ساده و زیبای هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون است. صبحانه هر روزه با محصولات تازه برای مهمانان سرو می گردد.

هتل تا پل Rialto حدود 0.2 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 0.3 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 1.4 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 7.6 کیلومتر، تا فرودگاه Trieste حدود 98.3 و تا فرودگاه Treviso حدود 26.4 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به موزه ها، شهر قدیمی و فرهنگ است.

  • آدرس: Campo de la Fava, 5525 Castello, Castello, 30123 Venice, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 15 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق خانوادگی، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، رستوران، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل ویلا استلا (Hotel Villa Stella)

هتل ویلا استلا که هتلی 2 ستاره است یک انتخاب عالی و مالی در شهر ونیز است که نه تنها امکانات خوب و باکیفیتی را به مهمانان خود عرضه می نماید، بلکه هتلی زیبا و سرسبز است. اقامت در این هتل، اقامتی پر از خاطرات شیرین را برای مهمانان فراهم می نماید.

اتاق های هتل با لوازمی شیک و زیبا مبله شده و روتختی ها با پرده های هتل دارای هماهنگی هستند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه در تراس هتل برای مهمانان سرو می گردد. باغ این هتل یک گزینه عالی برای استراحت کردن یا گپی با دوستان و همراهان است.

هتل تا دانشگاه بین المللی ونیز حدود 1.5 کیلومتر، تا ایستگاه آرسنال حدود 3.2 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 5.1 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 11.2 کیلومتر، تا فرودگاه Trieste حدود 98 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 30.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via Sandro Gallo 111, 30126 Venice-Lido, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 12 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اتاق خانوادگی، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل گوییدی (Hotel Guidi)

هتل گوییدی هتلی 2 ستاره در ونیز است که تنها با 10 دقیقه رانندگی می توان به مرکز شهر دسترسی داشت. اتاق های هتل بسیار ساده و مرتب و دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و حمام هستند.

هتل دارای تراسی زیبا است که در فصل تابستان خوردن نوشیدنی گوارا در این محیط پیشنهاد می گردد. هتل تا مرکز ونیز حدود 10 دقیقه با اتوبوس، تا بیمارستان Dell Angelo حدود 4.2 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 8.5 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 7 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 6.8 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 19.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Via Forte Marghera 197, 30173 Mestre, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 17 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل مارتلو (Hotel Martello)

هتل مارتلو هتلی 2 ستاره و مالی است که امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق های ساده هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی سیم هستند.

هتل تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 9.8 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 8.2 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 8.9 کیلومتر و تا فرودگاه Treviso حدود 19.8 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Piazzale Mezzacapo 3, 30175 Marghera, Italy
  • این هتل 2 ستاره است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل کانادا (Hotel Canada)

هتل کانادا هتلی 2 ستاره و مالی است که امکانات آن برای سفری کم هزینه عالی است. اتاق های زیبای هتل که با لوازمی ساده مبله شده، دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی است. صبحانه با نان های گرم و نوشیدنی های متنوع در کنار محصولات تازه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و این صبحانه می تواند یک آغاز خوب در این شهر باشد.

هتل تا ایستگاه San Marcuola حدود 0.9 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 1.4 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارکوپولو حدود 7.5 کیلومتر، تا فرودگاه Treviso حدود 26.3 کیلومتر و تا فرودگاه Trieste حدود 98.2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یه انتخاب مناسب برای علاقه مندان به موزه ها، شهر قدیمی و فرهنگ است.

  • آدرس: Castello San Lio 5659, Castello, 30122 Venice, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل دوموس کاوانیس (Domus Cavanis)

هتل دوموس کاوانیس هتلی 3 ستاره در ونیز است که آخرین هتل معرفی شده در این مقاله است که با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در این شهر است. اتاق های این هتل با رنگ های آرام بخشی دکور شده و هارمونی زیبایی بین کاغذهای دیواری، مبلمان و پرده ها برقرار است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

هتل تا کلیسای di Santa Maria della Salute حدود 0.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت مارک حدود 1 کیلومتر، تا ایستگاه قطار Venice Santa Lucia حدود 1.3 کیلومتر، تا فرودگاه ونیز مارک و پولو حدود 8.3 کیلومتر، تا فرودگاه Treviso حدود 26.7 کیلومتر و تا فرودگاه Trieste حدود 99.3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یه انتخاب مناسب برای علاقه مندان به موزه ها و تاریخ است.

  • آدرس: Rio Terà Foscarini 895, Dorsoduro, 30123 Venice, Italy
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 28 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، خدمات بلیط، فکس/فتوکپی، چمدان، پذیرش 24 ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

آنچه گفته شد تعدادی از هتل ها ارزان و مالی شهر ونیز بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بیشتر است، اما کوشش شد هتل هایی معرفی گردد که در نوع کیفیت خدمات و موقعیت بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربه اقامت در هتل های آن آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 811

به "بهترین هتل های ارزان ونیز؛ شهر عاشقان بر روی آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ارزان ونیز؛ شهر عاشقان بر روی آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید