تداوم نزول ایمان سبز در لیگ 2 فوتبال

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/فارس تیم فوتبال ایمان سبز شیراز یک گام دیگر از صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور دور شد.

تداوم نزول ایمان سبز در لیگ 2 فوتبال

شاگردان غلامحسین پیروانی روز چهارشنبه 29 دی ماه در بجنورد به مصاف تیم ته جدولی اترک رفتند و در میان ناباوری تن به شکست یک بر صفر دادند، در حالیکه نماینده استان خراسان شمالی در 9 بازی قبلی خود در این رقابت ها تنها 5 امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم جدول 14 تیمی رقابت ها قرار داشت.

تیم ایمان سبز که در سه هفته اخیر حتی یک گل هم به ثمر نرسانده و تنها یک امتیاز کسب کرده، حالا با 14 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. تیمی که از مهره های نامی و کادر فنی متشکل از بزرگان فوتبال شیراز سود می برد و درهفته های نخست همواره یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی بود.

در خاتمه هفته دهم، تیم های شاهین بندر عامری با 21، فولاد نوین اهواز با 19 و نود ارومیه با 18 امتیاز در رتبه های اول تا سوم گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ایمان سبز شیراز در هفته یازدهم رقابت ها روز سه شنبه 5 بهمن در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان تیم شهید قندی یزد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2268

به "تداوم نزول ایمان سبز در لیگ 2 فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم نزول ایمان سبز در لیگ 2 فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید