تصویر روز ناسا: شفق های قطبی بر آسمان ایسلند

به گزارش تور چین ارزان، قله های نمادین قطب شمال هنگ (The Arctic Henge) در ریوی هورف در شمال ایسلند همان موقع با ستارگان همسو بودند: برخی از آن ها از یک طرف دقیقاً به سمت شمال و از طرف دیگر دقیقاً به سمت جنوب ردیف بندی شده اند.

تصویر روز ناسا: شفق های قطبی بر آسمان ایسلند

تصویر شگفت انگیز امروز ناسا که پس از غروب خورشید در اواخر ماه گذشته گرفته شده است، مستقیماً به سمت جنوب است.

گزارشگر های مربوط به شعله های خورشیدی قدرتمند، جستجوی هفت ساعته خود را به سمت شمال آغاز کردند تا از بنا های تاریخی مدرن در برابر آسمان مملو از شفق های قطبی عکس بگیرند.

در تصویر امروز ناسا چه می بینیم؟

قله های نمادین قطب شمال هنگ (The Arctic Henge) در ریوی هورف در شمال ایسلند همان موقع با ستارگان همسو بودند: برخی از آن ها از یک طرف دقیقاً به سمت شمال و از طرف دیگر دقیقاً به سمت جنوب ردیف بندی شده اند.

تصویر شگفت انگیز امروز ناسا که پس از غروب خورشید در اواخر ماه گذشته گرفته شده است، مستقیماً به سمت جنوب است؛ اما از آنجایی که تصویر، ترکیبی از بخش های زیادی از آسمان را پوشش می دهد، ستاره شمالی قطبی درواقع در بالای کادر قرار گرفته است.

همچنین صورت فلکی های آشنا از جمله خرس بزرگ (دب اکبر) در سمت چپ و شکارچی (جبار) در پایین سمت راست قابل مشاهده است. تلاش جستجوگر ها موفقیت آمیز بود و آسمان به طور چشمگیری مملو از شفق های درخشان و به یادماندنی که با رنگ های شگفت انگیزی از جمله قرمز، صورتی، زرد و سبز می درخشید، شد؛ گاهی اوقات چندین بار در یک بازه زمانی.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2510

به "تصویر روز ناسا: شفق های قطبی بر آسمان ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر روز ناسا: شفق های قطبی بر آسمان ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید