جاذبه های دیدنی پوکت

به گزارش تور چین ارزان، پوکت تایلند یکی از افسانه ای ترین و شگفت انگیزترین جزایر توریستی در دنیا است. این جزیره دیدنی میان گردشگران هواداران زیادی دارد؛ چرا که آن ها بر این باور هستند که این جزیره حیرت آور، تمام ویژگی های یک مکان خارق العاده برای گذراندن تعطیلاتی بی نظیر را دارد. جاذبه های دیدنی پوکت با زیبایی وصف نشدنی اش می تواند سفری جذاب را به گردشگران خود هدیه دهد. در خبرنگاران شما را با بعضی از جاهای دیدنی پوکت که در تور پوکت می توانید برای دیدن آن ها برنامه ریزی کنید، آشنا می کنیم.

جاذبه های دیدنی پوکت

برای سفر با قیمت تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

جاذبه های دیدنی پوکت

منطقه قدیمی پوکت

یکی از جاذبه های دیدنی پوکت انواع مقبره ها، موزه ها، بناها و معبدهای زیبا با معماری بی نظیر منطقه قدیمی آن است. رستوران ها و کافه های زیادی نیز در منطقه قدیمی پوکت قرار گرفته است که گردشگران می توانند در طول بازدید از معابد بودا از این مکان ها بهره ببرند. همچنین در این منطقه تاریخی می توانید از انواع فروشگاه های نقاشی و صنایع دستی، سوغاتی خریداری کنید.

مجسمه بودای بزرگ

یکی از نقاط توریستی و جاذبه های دیدنی پوکت در تایلند مجسمه بودای بزرگ است. ارتفاع این مجسمه 45 متر است و به راحتی از دوردست نیز دیده می گردد. با حضور در این مکان می توانید نمایی مبهوت نماینده از جزیره را تماشا کنید و از تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

جزایر فی فی (Phi Phi Islands)

نام پوکت و جزایر فی فی همواره در کنار هم شنیده می شوند. درواقع سفر به پوکت بدون دیدن این جزایر فوق العاده زیبا که نمونه اشان در دنیا نیست، فایده ندارد. جزایر فی فی یکی از پرطرفدارترین نقاط توریستی تایلند هستند که در روز قایق های مختلفی به آن ها در حال رفت و آمد هستند. فی فی کوچک خالی از سکنه است، ولی غاری شگفت انگیز به نام Viking در آن قرار گرفته است که برای دوست داران طبیعت بسیار جذاب و هیجان انگیز است. سواحل مرجانی مناسب شنا و غواصی تعدادی از دیدنی های جذاب این جزایر هستند.

پارک تفریحی فانتازیا (Phuket FantaSea)

دیزنی لند جنوب شرقی آسیا پارک فانتازیا پوکت است و این پارک نماد فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند به شمار می رود. فانتازیا از جاذبه های دیدنی پوکت است که دارای بخش های متنوع و سرگرم نماینده ای از جمله سیرک های مهیج، فروشگاه های فراوان و نمایش ها و رویدادهای فرهنگی برجسته و بزرگی برخوردار است. غذا خوردن در رستوران بوفه گلدن کیناری نیز از جذابیت های این پارک تفریحی محسوب می گردد.

جزیره فانگ انگا (Phang Nga Bay)

ویژگی این جزیره حیرت انگیز به خاطر سنگ های آهکی بیرون آمده از دل دریا است. جزیره فانگ انگا همچنین به دلیل فیلمبرداری یکی از فیلم های سری جیمز باند با نام جزیره جیمز باند نیز شناخته می گردد. سواحل بکر و شگفت انگیز، آسمان آبی، غا رهای جذاب و تالاب های دیدنی از جمله زیبایی های این جزیره در پوکت هستند و حتما باید به تماشا آن ها رفت. قایق سواری، ماهیگیری و غواصی در میان سنگ های آهکی این جزیره، خاطره ای است که هیچگاه از ذهن شما پاک نخواهد شد.

معبد وات چالونگ (Wat Chalong)

معابد بودایی معرف کشور تایلند هستند و در تمام نقاط این کشور دیده می شوند. در جزیره پوکت نزدیک به 29 معبد بودایی وجود دارد و معروف ترین آنها معبد وات چالونگ است که در 8 کیلومتری شهر واقع شده و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. معماری بی نظیر و نقاشی های موجود بر روی دیوارهای این معبد، گردشگران فراوانی را به این معبد می کشاند.

رفتینگ پوکت تایلند

یکی از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی پوکت قایق سواری در تنداب (رفتینگ) است. یکی از پر ماجراترین و مفرحترین ساعت های مسافران تور تایلند، زمانی است که با قایق بادی راستا 4 کیلومتری را از بین جنگل ها عبور می نمایند. در این سفر پرماجرا گردشگران خاطرات فراموش نشدنی را تجربه خواهند کرد.

ساحل پاتونگ (Patong Beach)

یکی از شلوغ ترین و طولانی ترین ساحل های پوکت تایلند ساحل پاتونگ. این ساحل به قدری شلوغ می گردد که جای سوزن انداختن نیست. شما می توانید در کنار لذت بردن از شلوغی و سرزندگی پاتونگ، کلی هم خرید کنید و از جشن های ساحلی در پاتونگ نیز نهایت لذت را ببرید.

معبد جوی توی (Jui Tui Shrine)

این معبد چینی معماری متفاوتی نسبت به معابد تایلندی دارد و منزلگاه مجسمه های خدایان چینی است. معبد جوی توی نه تنها یکی از زیباترین معابد پوکت محسوب می گردد، بلکه به لحاظ فرهنگی نیز حائز اهمیت است. و سالانه در این معبد جشنواره گیاه خواری برگزار می گردد و پیروان این آیین به مناسبت حضور در جشن، خودشان را با اجسام مختلفی سوراخ می نمایند.

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 927

به "جاذبه های دیدنی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید