خبرنگاران برگزاری نشست ویژه شورای حفاظت از ورزشکاران برای المپیکی ها

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- شورای حفاظت از ورزشکاران در مقابل تعرض و سوء استفاده در ورزش، دومین وبینار مبانی و آشنایی با ابعاد مختلف آن، ویژه ورزشکاران المپیکی را برگزار می نماید.

خبرنگاران برگزاری نشست ویژه شورای حفاظت از ورزشکاران برای المپیکی ها

به گزارش خبرنگاران، این نشست مجازی 26 تا 28 اردیبهشت از سوی آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد. بر اساس دستورالعمل و توصیه کمیته بین المللی المپیک مبنی بر اهمیت ورزشکاران به عنوان قلب جنبش المپیک و ضرورت ایجاد محیط امن و مناسب برای آنان، شورای حفاظت از ورزشکاران در مقابل تعرض و سوء استفاده در ورزش توسط کمیته ملی المپیک کشورمان تشکیل و فعالیت خود را از دی ماه 98 شروع کرد.

این شورای به منظور ارایه برنامه های آموزشی به جامعه ورزش در گام نخست و در ابتدای شهریورماه 99 نخستین وبینار آموزشی را برای آشنایی مدیران اجرایی، مسئولان فدراسیون ها و نایب رییسان زن فدراسیون های ورزشی المپیکی با موضوع حفاظت از ورزشکاران برگزار کرد.

آشنایی با مفاهیم و دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک، رویکرد ملی و بومی، المپیک 2020 توکیو (حفاظت از ورزشکاران)، ورزشکاران زن و حفاظت، آشنایی با پیشگیری از سوء استفاده عاطفی ورزشکاران و آشنایی با ابعاد اخلاقی، فرهنگی و دینی حفاظت از ورزشکاران در این وبینار به شرکت کنندگان (ورزشکاران ملی) ارائه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1913

به "خبرنگاران برگزاری نشست ویژه شورای حفاظت از ورزشکاران برای المپیکی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری نشست ویژه شورای حفاظت از ورزشکاران برای المپیکی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید