داوران باید از شرایط استرس خارج شوند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر تیم آلومینیوم اراک در ساری گفت: شرایط فعلی و فشار روی داوران فوتبال کشور خوب نیست، اما بیژن حیدری داور بازی گذشته نساجی با فولاد خوزستان با نظم، ریتم و دوندگی داوری کرده و بی نقص و عالی قضاوت کرده بود.

داوران باید از شرایط استرس خارج شوند

وی افزود: خوشحالم که فرایند داوری رو به رشد پیش برود و داوران از استرس سابق خارج شوند. وآرزو می کنم که برای بازی فردا نساجی با آلومینیوم اراک تیم داوری قضاوت بی نقص وعادلانه ای داشته باشد.

اهمیت دو برابری امتیاز نساجی از آلومینیوم اراک

سرمربی تیم نساجی مازندران، همچنین درخصوص بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا دو تیم دارای اهمیت بسیار زیادی هست و جایگاه دو تیم در جدول رده بندی مسابقات گویای همه چیز است.

الهامی ادامه داد، تیم آلومینیوم اراک یک تیم باکلاس و صاحب سبک خوب و جایگاه خوبی در جدول رده بندی مسابقات دارد و در بازی های گذشته خود نیز تیم بسیار با کیفیتی نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه تیم آلومینیوم با دارا بودن مجموعه خوبی از بازیکنان توانمند و کادر فنی با دانش و مدیریت نشان داده که در دو سال گذشته از حضور این تیم در لیگ برتر عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر تیم ها داشته است، گفت: تیمی که در دو سال نخست حضورش در لیگ برتر همواره در جمع تیم های بالا جدول حضور داشته، نشان داده که تیم بسیار تیم توانمند و گردن کلفتی است.

نمایش بهترین بازی نساجی برابر آلومینیوم اراک

سرمربی نساجی مازندران در ادامه به شرایط تیمش در آستانه بازی با تیم آلومینیوم اراک نیز پرداخت وگفت: تیم ما هم از هر نظر آماده این بازی مهم برابر تیم آلومینیوم اراک هست و مطمئنم بازیکنان ما با جسارت و شجاعتی که دارند، قطعاً بازی وعملکرد خوبی برابر این تیم به نمایش خواهند گذاشت.

الهامی افزود: به طور حتم تیمی که در بازی مهم فردا بتواند تمرکز لازم را داشته باشد قطعاً پیروز میدان خواهد بود و من فکر کنم بازی تیم نساجی برابر تیم آلومینیوم اراک یکی از بازی های خوب این تیم در چند هفته گذشته از لیگ برتر خواهد بود.

وی، بازی فردا تیمش نساجی برابر تیم آلومینیوم اراک را یکی از بازی پرفشار و سخت از نظر تاکتیکی و فیزیکی پیش بینی کرد وادامه داد، البته بازیکنان ما نیز شرایط بسیار خوبی دارند و برای بازی فردا وجایگاهی که در جدول رده بندی مسابقات داریم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

حتی با 11 بازیکن به میدان می رویم

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در پاسخ به پرسشی درخصوص شرایط بازیکنان مصدوم ومحروم تیمش نیزگفت: اگر برای بازی فردا برابرتیم آلومینیوم فقط 11 بازیکن در زمین و ذخیره در نیمکت نداشته باشیم، قطعاً برای پیروزی بازی خواهیم کرد، همان طوری که قطعاً تیم آلومینیوم اراک برای امتیاز از ما به بازی خواهد آمد.

الهامی ابراز امیدواری کرد: بازی دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک فارغ از هر مورد خاصی، یک بازی خوب و با کیفیت شود وتیمی که شایسته تر است، پیروز میدان باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم خواهند رفت. تیم نساجی مازندران تا پیش از برگزاری بازی هفته دهم با انجام 9 مسابقه وکسب 10 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این مسابقات واقع شده است. تیم آلومینیوم اراک هم با همین تعداد بازی و کسب 19 امتیاز در رده چهارم جدول گرفته است.

این خبر تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2249

به "داوران باید از شرایط استرس خارج شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران باید از شرایط استرس خارج شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید