در سنگاپور شب ها روز هستند!

به گزارش تور چین ارزان، شب های نورانی در سنگاپور

بیشتر مردم موافق این هستند که سنگاپور شهری فوق مدرن است و به تمیزی و زیبایی معروف می باشد. سنگاپور با وسعت 720 متر مربع 6 میلیون نفر جمعیت دارد که نسبت به مساحت کوچکش از پر جمعیت ترین شهرهای جهان به حساب می آید. برای کسانی که به عکس انداختن و سفر علاقه دارند شب های سنگاپور به معنای فرصتی فوق العاده برای عکاسی در شب در جای جای این شهر است. در شب، بعد از غروب آفتاب، کل شهر همچون ارگی جادویی در روشنایی و نور می درخشد. با خبرنگاران همراه باشید تا با گوشه ای از زیبایی های شبانه این شهر آشنا شوید

در سنگاپور شب ها روز هستند!

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

برج مراقبت فرودگاه بین المللی چانگی

برج مراقبت نمادین فرودگاه بین المللی چانگی اولین چیزی است که بیشتر مسافران سنگاپور به محض ورودبه این شهر با آن روبرو می شوند. این برج برای بسیاری از مردم سنگاپور سمبل غرور است و درون مایه بسیاری از نقاشی های دیواری و تصاویر درون شهر است.

ساحل جنوبی رودخانه سنگاپور

ساحل جنوبی رودخانه سنگاپور زمانی پر از انبار و قایق های سرگردان بود اما در طول دهه 90 به طور کامل مدرن سازی شد. امروزه این محل حاشیه منطقه اقتصادی است و تبدیل به یکی از محبوب ترین محل ها برای شب گردی شده است.

دورنمای شهری سنگاپور

در طول 20 سال گذشته با اضافه شدن ساختمان ها و مجموعه های جدید دورنمای شهری سنگاپور تغییرات زیادی نموده است. در سال های اخیر هتل های زیادی در کنار آب نمای سد مارینا تاسیس شده اند و در عید هر سال، هزاران نفر از مردم در آنجا جمع می شوند تا مراسم آتش بازی تماشا نمایند.

مرلیون

مرلیون توسط هیئت مدیره توسعه گردشگری این شهر ایجاد شد و برای سال ها نمایانگر مهمان نوازی سنگاپور به دنیا بوده است. نصف مرلیون ماهی و نصف دیگرش شیر است و اساس وجود مرلین بر افسانه ای است که تاسیس سنگاپور را بعد از دیدن شیر در سواحل این جزیره می داند. این محل در شب بسیار نورانی و پر جنب و جوش است و از مکان هایی است که بیشتر افراد بعد از کار روزانه برای استراحت به اینجا می آیند.

درخت های پارک گاردنز بای دی بی

پارک گاردنز بای دی بی، جدیدترین جاذبه گردشگری سنگاپور است که در جنوب شهر، در روبروی منطقه اقتصادی واقع شده است. محبوبیت این پارک بدلیل درختان بزرگ نمادین و چشم نواز آن است. این درختان باغ هایی عمودی هستند که هر شب نمایش نوری و صوتی انجام می دهند و مردم بسیاری برای تماشای آن، شب ها به این پارک می آیند. اگر می خواهید از این نمایش ها عکس بگیرید حتما قبلش به وب سایت این پارک مراجعه کنید تا از زمان بندی دقیق آن ها اطلاع یابید.

مجسمه رافلز در اسکله قایق

رافلز سنگاپور مدرن را در سال 1819 تاسیس کرد و امروزه اسم فامیل او بر روی مدارس، هتل ها و مکان های مختلفی گذاشته می گردد. مجسمه او در کنار رودخانه سنگاپور واقع شده است و در پشت مجسمه آسمان خراش های زیادی وجود دارد. این مکان هم از محل های محبوب استراحت و گردش شبانه است.

جاده باغ هنگام جشن های کریسمس

در انتها هر سال کل خیابان نورانی و چراغانی می گردد تا کریسمس و سال جدید را جشن گیرند. از سال 2015 ، در اولین شنبه هر ماه، نیمی از جاده باغ به روی ماشین ها بسته می گردد. در کنار جاده باغ ساختمان های زیادی وجود دارد که بیشتر آن ها آپارتمان های مرفه و لوکس هستند و این خیابان را تبدیل به محلی پر جنب و جوش و جذاب برای تفریحات شبانه نموده اند.

منبع: hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 528

به "در سنگاپور شب ها روز هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سنگاپور شب ها روز هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید