ستاره ماتریکس خالق پرفروش ترین داستان مصور بازار کتاب آمریکا

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ای جی ان، کیانو ریوز هنرپیشه، تهیه کننده و موسیقی دان کانادایی است. او بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه گانهٔ ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل مدافع شیطان، کنستانتین و جان ویک شناخته شده است.

ستاره ماتریکس خالق پرفروش ترین داستان مصور بازار کتاب آمریکا

در کنار حرفه بازیگری ریوز را این روزها در آمریکا با اسم نویسنده مجموعه داستانی مصور با اسم BRZRKR می شناسند که در حال تبدیل شدن به یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ پیدایش این نوع کتاب هاست. ریوز این داستان را با همکاری مت کینت و هنرمندی رون گارنی نوشته است و تا کنون بیش از 600هزار نسخه از آن فروخته شده است.

ماجرای اصلی داستان مربوط به ابرقهرمانی است که نمی تواند بمیرد و از زمان تولدش درگیر جنگ های متعددی بوده است. او در طول زمان های مختلفی به اسم ماشین نابودکننده در بین همه نسل ها شناخته شده است و تا اینجای داستان 80هزار سال زندگی نموده است. دولت آمریکا سعی می نماید آزمایش هایی روی او انجام دهد.

ریوز در جایی گفته بود که داستان پردازی این گونه شخصیت ها مثل خوردن مخلفات شام روی میز است. جلوی شما منوی بازی از تمام غذاها وجود دارد و باید از بین آنها انتخاب کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2126

به "ستاره ماتریکس خالق پرفروش ترین داستان مصور بازار کتاب آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ماتریکس خالق پرفروش ترین داستان مصور بازار کتاب آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید