سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد؟

به گزارش تور چین ارزان، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا طی گفت و گویی کوتاه ضمن تأیید جعلی بودن خبر توقیف این سریال گفت: تأکید ساترا این است که سریال ها باید با برنامه ریزی دقیق پلتفرم ها در موعد مقرر پخش گردد و ساترا حمایت از حقوق مصرف کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می داند.

سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد؟

قسمت پانزدهم سریال کمدی -تاریخی شبکه مخفی زنان که آدینه ها پخش می گردد، بیستم آبان ماه 1401 پخش نشد؛ و روابط عمومی نماوا درباره پخش نشدن قسمت پانزدهم مجموعه شبکه مخفی زنان گفته است: سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری های مدیران با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه رو شد.

براساس پیگیری صورت گرفته از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، سریال شبکه مخفی زنان توقیف نشده است و علت وقفه ای که در انتشار این مجموعه رخ داده، عدم ارائه به موقع قسمت های این مجموعه برای آنالیز به ساترا بوده است.

بعلاوه معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا طی گفت و گویی کوتاه ضمن تأیید جعلی بودن خبر توقیف این سریال گفت: تأکید ساترا این است که سریال ها باید با برنامه ریزی دقیق پلتفرم ها در موعد مقرر پخش گردد و ساترا حمایت از حقوق مصرف کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می داند.

افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی و مدیریت تنظیم فضای رقابت ساترا گفت: ساترا پیگیر است که پلتفرم قسمت های به جای مانده از سریال را در اسرع وقت به معاونت نظارت و پایش ارایه کند و انشالله امیدوارم بان برنامه ریزی به موقع به وسیله پلتفرم و همکاری ساترا قسمت های به جای مانده در زمان مقرر پخش گردد و شاهد وقفه و بی نظمی در پخش قسمت های سریال نباشیم.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2451

به "سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال شبکه مخفی زنان توقیف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید