شایعه باورنکردنی ، تماس باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی کالدرون در ترکیه!

به گزارش تور چین ارزان، ظاهرا باشگاه پرسپولیس به دلایل مبهم و مجهول قصد عبور از کالدرون را دارد.

شایعه باورنکردنی ، تماس باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی کالدرون در ترکیه!

از سفر با رزرو تور استانبول نوروز 99 لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که گابریل کالدرون عملکرد بسیار موفقی روی نیمکت پرسپولیس داشته و رکورد امتیازگیری یک مربی تازه وارد در تاریخ لیگ برتر را شکسته است، ظاهرا باشگاه پرسپولیس به دلایل مبهم و مجهول قصد عبور از وی را دارد. این روزها اختلاف نظر در باشگاه به اوج خودش رسیده و مدیرعامل هم در کنترل اوضاع، ناکام بوده است.

به همین دلیل اما از صبح امروز شایعه بسیار عجیبی در حوالی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که اگر صحت داشته باشد قابل تامل است. گفته می گردد یکی از مسوولان باشگاه که گابریل کالدرون خواستار جدایی او شده، با یحیی گل محمدی تماس گرفته و از این مربی خواسته خودش را برای راهنمایی سرخپوشان در نیم فصل دوم آماده کند! پاسخ یحیی به این پیشنهاد تعجب برانگیز اما این بوده که: من الان برای گذراندن تعطیلات در ترکیه هستم و در ضمن با باشگاه شهرخودرو مشهد قرارداد دارم. بنابراین نمی توانم چنین پیشنهادی را قبول کنم.

لازم به ذکر است گل محمدی ابتدای فصل هم گزینه جانشینی برانکو بود، اما با وجود ارایه درخواست رسمی و مذاکرات مستقیم بین نمایندگان دو باشگاه، مدیران شهرخودرو حاضر نشدند یحیی را برای حضور در پرسپولیس آزاد نمایند. مالک باشگاه مشهدی به دفعات اعلام نموده گل محمدی تنها در صورتی آزاد خواهد شد که مقصد بعدی او نیمکت تیم ملی بزرگسالان باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 943

به "شایعه باورنکردنی ، تماس باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی کالدرون در ترکیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه باورنکردنی ، تماس باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی کالدرون در ترکیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید