فرماندار: تمامی مبادی ورودی گناوه بر مسافران و گردشگران بسته شد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/بوشهر فرماندار شهرستان گناوه گفت: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، تمامی مبادی ورودی شهر گناوه تا اطلاع ثانوی بر مسافران و گردشگران بسته شد.

فرماندار: تمامی مبادی ورودی گناوه بر مسافران و گردشگران بسته شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، غلامرضا مهرجو شرح داد: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید19 و حفظ سلامتی مردم اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: فقط خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود از مبادی این شهر را خواهند داشت.

فرماندار گناوه تاکید کرد: هماهنگی لازم با نیروهای انتظامی و امنیتی در جهت اجرای بسته شدن ورودی های این شهرستان اجرا شده است.

این مسئول یادآور شد: مردم این منطقه همواره میهمان نواز و خونگرم هستند اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کووید19 است، بنا به توصیه مسئولان بهداشتی، مردم در خانه خود که به عنوان مهم ترین رکن پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است، بمانند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود بیماری کووید19 در کشور و خارج شدن استان بوشهر از شرایط سفید شیوع این ویروس، از هموطنان سراسر کشور درخواست می شود از مسافرت به این شهرستان به جد خودداری کنند.

مهرجو افزود: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کووید19، همه اماکن اقامتی، تفرجگاه ها و کمپ های اسکان در این شهرستان از پذیرش مسافران معذور هستند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به این که مدارس و دانشگاه های کشور تا انتها سال تعطیل شده است، هموطنان نباید از این فرصت برای مسافرت و دید و بازدید که می تواند این بیماری را گسترش دهد استفاده کنند و برای حفظ سلامتی خود و مردم، در شهرهای خود بمانند تا کشور هرچه زودتر از بحران به وجود آمده خارج و این بیماری ریشه کن شود.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری از بیماری کووید19 در شهرستان گناوه تشکیل شده و تا به امروز چندین جلسه برگزار کرده و همچنین برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

این مسئول اظهار داشت: ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد و بازار و کنترل ورودی های شهر با استقرار پایگاه سلامت، از عمده برنامه های این ستاد است.

مهرجو اظهار کرد: تمامی مصوبه های این ستاد که به دستگاه ها و واحدهای صنفی ابلاغ شده، لازم الاجراست و باید قاطعانه اجرایی شود.

وی از اقدام شایسته و خودجوش بازاریان مجتمع تجاری بندر گناوه در تعطیلی مغازه های خود، گفت: برخورد با رانندگان خودروهای حمل بار (شوتی) در دستور کار جدی قرار گرفته و از عده ای که به رغم این تصمیم، کالا در اختیار آنان می گذارند انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان، با آنان همکاری نکنند و در صورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

مهرجو افزود: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم به آن حساس باشند و به خوبی عمل کنند.

فرماندار گناوه اظهار داشت: در صورتی که مردم مسایل بهداشتی را به خوبی رعایت و عمل کنند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1116

به "فرماندار: تمامی مبادی ورودی گناوه بر مسافران و گردشگران بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار: تمامی مبادی ورودی گناوه بر مسافران و گردشگران بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید