فصل دوم برنامه ی آرت کرنر آغاز می گردد

به گزارش تور چین ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- امیر پناهی، تهیه کننده و مجری مجموعه برنامه های آرت کرنر از شروع فراوری فصل دوم این برنامه با موضوع جریان مستقل موسیقی با حمایت هاکوپیان اطلاع داد. هدف از ساخت فصل نخست مجموعه برنامه های آرت کرنر با حضور حسین شریفی، حسن فراهانی، آیدین الفت، امید نیک بین و علی جعفری پویان آنالیز فرایند موسیقی در دهه های اخیر، علت افول و تنزل سلیقه موسیقایی جامعه مخاطب و مطالعه تاثیر تقاضای مخاطب بر فراوریات موسیقایی همچنین اهمیت ایجاد ارتباط موثر بین موزیسین و جامعه مخاطب در فراوری و ارائه یک اثر تاثیرگذار بود.

فصل دوم برنامه ی آرت کرنر آغاز می گردد

به گزارش خبرنگاران، مجموعه برنامه های آرت کرنر به سرپرستی دکتر امیر پناهی، با دغدغه حمایت از فعالان عرصه هنر و مخصوصا موسیقی و با هدف ایجاد ارتباط میان جامعه و هنرمندان خلاق و عمل گرا، جهت اشتراک گذاری هنر فاخر و تاثیرگذاری و همچنین درک و احترام متقابل تشکیل شده و کوشش بر آن دارد که با آنالیز شرایط جامعه امروزی ایران، به ارائه راهکارهایی برای معرفی هنر به معنای اصیل آن پرداخته و با معرفی آثار با کیفیت هنرمندان و نیز گفتگوهایی پیرامون اندیشه و پایه های شکل گیری آثار تاثیرگذار و ماندگار، به رواج بیش از پیش آن سرعت بخشد.

امیر پناهی درباره مجموعه برنامه های آرت کرنر شرح داد: با توجه به شرایط ویژه موسیقی در کشور و اشباع بازار از خواننده ها و نوازندگان بی تخصص و آثاری بی محتوای ، سیاست اجرایی گروه ، مطرح کردن مسائلی عمیق تر و اصیل تر از صرفا فراوری یک اثر موسیقایی است. جریانات فکری و اندیشه هایی که سبک های موسیقی دوره های متفاوت را شکل داده و قطعا دوران امروزی ما نیز بی تاثیر از آن نخواهد بود. هدف و فعالیت های برنامه بر این اصل پایدار است که رسالت هنر و هنرمند به چالش کشیده گردد و به آنالیز آثاری توجه خواهد شد که جریانات اجتماعی و ذهنی پویا به خلق آنان پرداخته و فلسفه ای معین منجر به خلق آن ها شده است.

تهیه نماینده این برنامه افزود: به همین دلیل و با سیاست به اشتراک گذاشتن دیدگاه جامعه موسیقی و حضور جمعی از اهالی موسیقی و صاحبان مشاغل مرتبط و همچنین همراهی و حمایت مجموعه هاکوپیان فصل اول برنامه در پنج قسمت تهیه و پخش شد. با توجه به اهمیت شناخت سبک های گوناگون موسیقی، مراحل فراوری و ضبط قسمت های آینده برنامه جهت شناسایی موزیسین های جریان مستقل شروع شده است.

فصل دوم مجموعه برنامه های آرت کرنر به کارگردانی پریسا خورشیدی، تهیه نمایندگی و اجرای امیر پناهی و میزبانی جز کافه و حمایت اقتصادی هاکوپیان درحال ساخت است. علاقه مندان برای تماشای تمامی گفتگوها می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام هاکوپیان و آرت کرنر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1944

به "فصل دوم برنامه ی آرت کرنر آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم برنامه ی آرت کرنر آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید