فناورانه گلف بازی کنید

به گزارش تور چین ارزان، گجت پوشیدنی GoGolf را بر کلاه، عینک آفتابی یا پیراهن خود متصل نموده و فناورانه بازی گلف خود را شروع کنید.

فناورانه گلف بازی کنید

این سیستم جالب توجه با تجهیز به جی پی اس فاصله توپ پرتاپ شده تا آخرین شات صورت گرفته و مرکز سبز را اندازه گیری نموده و با بهره گیری از فناوری بلوتوث به صورت صوتی و متنی به کاربران ارسال می نماید.

برای بهره گیری از این سیستم تنها کافی است کاربران اپلیکیشن آن را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (iOS و Android) نصب نموده و مهارت خود در بازی گلف را در کوتاه ترین زمان ممکن بالا ببرند. اپلیکیشن این گجت به بیش از 30 هزار دوره آموزش دنیای گلف دسترسی داشته و از 35 زبان دنیا پشتیبانی می نماید.

کاربران به محض انجام اولین شات از بازی گلف، قادرند دگمه این سیستم را فشار داده و عکس و تصاویر سه بعدی از پرتاب توپ را مشاهده نمایند. این سیستم همچنین مکان قرارگیری صحیح توپ را نیز نشان داده و در پیدا کردن آن به کاربر یاری شایانی می نماید.

با فشار اولین دگمه فاصله کاربر تا مرکز سبز به نمایش درآمده و به محض فشار دگمه بعدی مسافت طی شده از آخرین ضربه شات بررسی شده و به کاربر ارسال می گردد. این سیستم علاوه بر ارسال عکس و پیغام متنی به کاربر به وسیله تلفن همراه، اطلاعات و داده های ثبت شده را به وسیله بلندگوهای پیشرفته به گوش کاربر ارسال می نماید.

این گجت که دقیق ترین و سبک ترین محدوده یاب توپ گلف در دنیا به شمار می رود توسط تعدادی از مدرسین حرفه ای و علاقه مندان به بازی گلف طراحی و ساخته شده است تا کاربران آماتور و حرفه ای به یاری آن مهارت های خود در انجام این ورزش مهیج را افزایش دهند. باتری این سیستم با هر بار شارژ شدن قریب به 5 دور بازی گلف عمر مفید نموده و پس از اتمام شارژ بار دیگر به یاری یک کابل USB شارژ

می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 829

به "فناورانه گلف بازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه گلف بازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید