فوتبال دنیا، منچستریونایتد همچنان در اندیشه جذب آلدرویرلد

به گزارش تور چین ارزان، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد پروژه به خدمت دریافت مدافع بلژیکی اسپرزها را دوباره کلید می زند.

فوتبال دنیا، منچستریونایتد همچنان در اندیشه جذب آلدرویرلد

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در تابستان اخیر به شدت تمایل به جذب حداقل یک مدافع جدید داشت، اما اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد در نهایت به خواسته این مربی پرتغالی اهمیتی نداد. از توبی آلدرویرلد، ژروم بواتنگ و هری مگوایر به عنوان گزینه های آقای خاص برای خط دفاع شیاطین سرخ نام برده شد، اما حالا خبر می رسد که منچستریونایتد این بار به طور جدی تری به دنبال جذب مدافع تاتنهام است.

طبق ادعای نشریه سان انگلیس، آلدرویرلد پیشنهاد تمدید قراردادش توسط باشگاه تاتنهام را نپذیرفته و تمایلی هم به امضای قرارداد جدید ندارد. قرارداد این هافبک بلژیکی در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، هرچند در قرارداد وی بندی وجود دارد که تاتنهام می تواند قرارداد وی را برای یک سال دیگر تمدید کند.

سان در ادامه اطلاع داد که منچستریونایتد که در تابستان اخیر نتوانست شرایط لازم برای به خدمت دریافت آلدرویرلد را فراهم کند، بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت وی امتحان خواهد نمود، هرچند کار آسانی در پیش نخواهد داشت چون باشگاه های دیگر اروپایی وضعیت این هافبک 29 ساله را مدنظر دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 207

به "فوتبال دنیا، منچستریونایتد همچنان در اندیشه جذب آلدرویرلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، منچستریونایتد همچنان در اندیشه جذب آلدرویرلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید