لزوم نوآوری در صنعت داخلی با بکارگیری استارتآپهای کوچک

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری پیش از ظهر شنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در آئین رونمایی از شیرآلات دروازه ای یک شرکت خصوصی در اراک، اظهار کرد: از کوشش های بخش خصوصی و همکاری شرکت ماشین سازی اراک سپاسگزاریم.

لزوم نوآوری در صنعت داخلی با بکارگیری استارتآپهای کوچک

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

وی ادامه داد: استفاده از روش های جدید برای توسعه تکنولوژی نگاه جدیدی است که در جوانان و در نسل های بعدی نیز وجود دارد و هدف آنها ایجاد یک شتاب دهنده کسب و کار است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: یکی از مسائل مهم در شرکت های عظیم توجه به نوآوری است زیرا اگر نوآوری در داخل صنعت به درستی به کار گیری نگردد، معضلات بسیاری به وجود می آید و نمی توانند همزمان با عظیم شدن در سیستم جدید با تنوع محصول جدید همراه شوند. بهترین راه چاره استفاده از استارت آپ های کوچک است تا نو آوری در داخل این سیستم شکل بگیرد.

ستاری اضافه کرد: همکاری با شرکت ماشین سازی از 2 سال گذشته شروع شده است که می تواند به عنوان یک الگو در جذب نوآوری در استان مرکزی محسوب گردد زیرا هنگامی که یک شرکت عظیم می گردد تمامی ابعاد آن عظیم می گردد و فراوری یک محصول جدید برای آن سخت و واحدهای داخلی شرکت نیز نمی توانند تأثیرگذاری را داشته باشند و تأسیس یک شرکت مشترک بین ماشین سازی و بخش خصوصی در این حوزه یک اتفاق مبارک است.

وی همکاری شرکت ماشین سازی و گداختار را در تبدیل به شتاب دهنده کسب و کار برای جوانانی که با استارت آپ های کوچک می خواهند وارد این میدان شوند را مهم برشمرد و گفت: اکنون جهان با تنوع محصول در بازار روبرو است و این تنوع اتفاق نمی افتاد مگر اینکه بتوان مکانیسم تزریق نوآوری را به درستی در داخل شرکت ایجاد کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کارآفرینان توانستند کار با این عظمتی را به نتیجه برسانند که تا به امروز در کشور و بخش خصوصی سابقه نداشته است و به جسارت و یک باور درست احتیاج دارد که امروز شاهد آن بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1660

به "لزوم نوآوری در صنعت داخلی با بکارگیری استارتآپهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم نوآوری در صنعت داخلی با بکارگیری استارتآپهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید