مبلغ علی الحساب متناسب سازی به حساب بازنشستگان واریز شد خبرنگاران- امروز صبح مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد.

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران- امروز صبح مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد.

به گزارش خبرنگاران، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس با خبرنگار ایلنا از واریز مبالغ علی الحساب خبر دادند.

مبلغ علی الحساب متناسب سازی به حساب بازنشستگان واریز شد خبرنگاران- امروز صبح مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد.

از قرار، از ساعت 4 صبح امروز (28 اسفند) واریز مبالغ شروع شده است. حدود یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان علی الحساب به حساب هر بازنشسته واریز شده است. تا سرانجام ساعت اداری، این مبلغ به حساب تمام بازنشستگان کارگری واریز خواهد شد.

بازنشستگان از اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، کانون عالی، کانونهای شهرستان ها و شخص مدیرعامل سازمان تشکر کردند و افزودند: کوشش بسیار این گروه ها منجر به واریز مبالغ قبل از سرانجام سال شده است. شب گذشته، پیگیری های بسیار برای نهایی شدن پرداخت اجرا شده و از همه افرادی که در این زمینه کمک رساندیم، تشکر می کنیم.

واریز مبالغ همچنان ادامه دارد و تا ساعات آینده همه بازنشستگان این مبلغ را دریافت خواهند کرد

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1824

به "مبلغ علی الحساب متناسب سازی به حساب بازنشستگان واریز شد خبرنگاران- امروز صبح مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ علی الحساب متناسب سازی به حساب بازنشستگان واریز شد خبرنگاران- امروز صبح مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید