مخاطبان مجید صالحی را زیر نظر دارند

به گزارش تور چین ارزان، در سال های اخیر که فیلم های ایرانی چنگی به دل نمی زند و مخاطبان را با رضایت ازسالن سینما خارج نمی کند اما فروش گیشه ها نشان داده که فیلم های طنز هنوز مخاطبان خود را دارد.

مخاطبان مجید صالحی را زیر نظر دارند

اما آیا فیلم های طنز توانسته مخاطب خود را راضی کند؟ طنزهایی که هر روز با شوخی های دم دستی ساخته می شوند و حتی در خلق موقعیت طنز ناتوان بوده اند اما تبلیغات گسترده ای برای آنها انجام می گردد.

اخیرا فیلم کمدی زیرنظر به نمایش خانگی وارد شده است. فیلمی که انتظار مخاطبان را بیش از دیگر فیلم های طنز برآورده کرده است اما انتظاری که از مجید صالحی می رود را نه.

طنزی تکراری

داستان فیلم زیر نظر از آن جایی شروع می گردد که محسن پس از خرید به خانه برمی گردد و متوجه می گردد مبلی که امید روی آن نشسته است سوراخ شده و امید را مقصر می داند، مهشید همسر محسن به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشت بدون برنامه ریزی قبلی از سفر شمال است، محسن و امید تمام تلاش خود را می کنند تا این مشکل را حل کنند.

تمامی فیلم با موضوع همین سوراخ جلو می رود. موضوع زیر نظر به روال دیگر فیلم های طنز مسائل کلیشه ای را مطرح می کند. یک مرد زن ذلیل، رفیق ناباب و ممنوعه اش، دختری لوند و مجذوب کننده. شوخی ها لوس در این فیلم باعث می گردد که تحمل فیلم را سخت کند و دیدنگری که منتظر دیدن طنزی سالم و جدا از شوخی های کلیشه ای باشد نمی تواند فیلم را تا انتها دنبال کند.

سیرنزولی مجید صالحی

فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی ساخته شده است و در ژانر کمدی و خانوادگی است.در این فیلم رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، سامیه لک، امیر نوری بازیگران این فیلم هستند.

در این باره بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی کدامند؟

بهترین سریال های طنز ایرانی کدامند؟

هیچ یک از آنها باز نمی گردد؛ روایت دخترانی که بازنگشتند

کارگردانی مجید صالحی که در دیگر فیلم های طنز خود نشان داده طنز و فکر مخاطب را درست می شناسد انتظار را از او بالا برده است اما در این فیلم آنچه که باید باشد، نیست. صالحی فیلم های خوبی هم چون سال های دور از خانه و سه در چهار را در کارنامه خود دارد در فیلم اخیر خود نشان داده که سیر نزولی را طی می کند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2166

به "مخاطبان مجید صالحی را زیر نظر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطبان مجید صالحی را زیر نظر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید