مدیر اجرایی چلسی: آبراموویچ خیال فروش باشگاه را ندارد

به گزارش تور چین ارزان، مدیر اجرایی باشگاه چلسی شایعاتی که اخیراً درباره تمایل مالک روس آبی های لندن به فروش این تیم منتشر شده است را رد کرد.

مدیر اجرایی چلسی: آبراموویچ خیال فروش باشگاه را ندارد

به گزارش خبرنگاران، به وجود آمدن برخی مسائل برای اقامت رومن آبراموویچ در انگلیس که سبب شده مالک باشگاه چلسی نزدیک به یک سال از حضور در ورزشگاه استمفوردبریج برای تماشای بازی های خانگی آبی پوشان لندن محروم شود، شایعاتی را درباره دلزده شدن این مرد روس از باشگاه داری منتشر و ادعا شد که او می خواهد این باشگاه با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی آن به فروش برساند.

بروس باک، مدیر اجرایی باشگاه چلسی اما این موضوع را رد و تأکید کرد که آبراموویچ نه تنها قصد ندارد چلسی را ارزان بفروشد، بلکه تا الان هیچ حرفی از فروش این باشگاه نزده است.

باک به نشریه گاردین گفت: من هرگز از آبراموویچ کلمه ای مبنی بر اینکه او آماده فروش باشگاه است یا چیزی مانند آن، نشنیده ام. با توجه به شرایط سیاسی موجود، برخی افراد هستند که فکر می کنند می توانند چلسی را مفت بخرند. ما قطعاً به این موضوع رسیدگی می کنیم اما واقعاً هیچ چیزی نداریم که به این مردم بگوییم.

باک افزود: از نظر نقش داشتن و فعالیت در امور باشگاه و مواردی مانند خرید بازیکنان جدید یا تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، آبراموویچ همیشه و از همان روز اول نقش پررنگی داشته و هنوز هم همینطور است.

چلسی با توجه به محرومیت یک ساله اش از خرید بازیکن توسط فیفا تا تابستان سال آینده نمی تواند بازیکنی جدید خریداری کند؛ با این حال سرمربی این تیم فرانک لمپارد با تکیه بر بازیکنان جوانش توانسته نتایج خوبی کسب کند و الان تیمش بعد از گذشت 13 هفته از لیگ برتر تیم چهارم جدول است.

باک در این باره نیز گفت: محرومیت باشگاه از خرید بازیکنان جدید سبب شده که فرصت هایی برای بازیکنان جوانتر تیم ایجاد شود. این اتفاق هم آقای آبراموویچ را بسیار راضی کرده، چون او علاقه زیادی به بازیکنان محصول آکادمی باشگاه دارد. فکر می کنم او جزو معدود مالکانی است که تا این اندازه به سرمایه گذاری در بخش آکادمی و پرورش بازیکن در آنجا اهمیت می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 853

به "مدیر اجرایی چلسی: آبراموویچ خیال فروش باشگاه را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اجرایی چلسی: آبراموویچ خیال فروش باشگاه را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید