مسائل واحدهای پذیرایی شهرستان فردیس آنالیز شد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس از برگزاری جلسه هم اندیشی آنالیز مسائل و هماهنگی واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی این شهرستان در روز سه شنبه 15 بهمن 98 اطلاع داد.

مسائل واحدهای پذیرایی شهرستان فردیس آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، سعید دوستانی گفت: این جلسه با حضور رئیس انجمن واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی استان البرز و مدیران واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی شهرستان در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس برگزار گشت.

او اضافه کرد: در این جلسه مدیران واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی با قوانین و مقررات گردشگری آشنا شدند و در مورد برگزاری دوره های آموزشی کارمندان این واحدها از سوی انجمن واحدهای پذیرای گفت و گو کردند.

دوستانی توضیح داد: رعایت کلیه مقررات و دستورالعمل های گردشگری و خدمات رسانی به گردشگران و رعایت بهداشت و بروزرسانی امکانات واحدها و رعایت نرخ مصوب و ابلاغ شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان البرز از جمله مواردی بود که مورد تاکید نهاده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1023

به "مسائل واحدهای پذیرایی شهرستان فردیس آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل واحدهای پذیرایی شهرستان فردیس آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید