مقایسه فورد F، 150 در مقابل شورولت سیلورادو 2019

به گزارش تور چین ارزان، این دو خودرو یکی از پرفروش ترین خودرو ها در بسیاری از کشور ها به شمار می آیند.

مقایسه فورد F، 150 در مقابل شورولت سیلورادو 2019

خبرنگاران - سیلورادو سال 2019، در بسیاری از امکانات شبیه به فورد است اما دارای تفاوت هایی است که در این گزارش آنها را بررسی کرده ایم.

هر دو خودرو از موتور های بنزینی کوچک، توربوشارژ با حجم یکسان 2.7 لیتری نیرو می گیرند. سیلورادو دارای موتور چهار خط خطی بوده در حالی که F-150 دارای یک موتور EcoBoost V6 است.

F-150 : فورد F-150 دارای یک موتور 2.7 لیتری EcoBoost V6 است که باعث می شود این خودرو 325 اسب بخار قدرت و 400 پوند فوت گشتاور تولید کند که منحصراً با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل می شود.

شورولت سیلورادو: این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از جمله آنها می توان به غیرفعال کردن سیلندر، بالابر متغیر سوپاپ، تزریق مستقیم سوخت و یک توربوشارژر دوولته اشاره کرد. همچنین یک پمپ آب برقی و مدیریت حرارتی فعال وجود دارد که ابتدا قسمت های خاصی از موتور را گرم می کند تا راندمان بهتری داشته باشد نتیجه همه این فناوری ها 310 اسب بخار قدرت و 348 پوند فوت گشتاور است. این موتور 2.7 لیتری به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده است.

این 2 پیکاپ در داخل نیز امکانات مشابهی دارند. هر دو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، مانیتورینگ نقاط کور، شیشه های عقب برقی کشویی، روشنایی محفظه بار، پریز برق، روتختی های اسپرت، هر دو رابط چهار و هفت پین به علاوه تریلر یکپارچه هستند.

کنترل کننده های ترمز، چرخ های آلومینیومی 18 اینچی، ستون های فرمان شیب دار و تلسکوپ، به علاوه موارد دیگر در هر 2 خودرو وجود دارد. سیلورادو نیز دارای امکانات بیشتری از جمله درب عقب سبک با قابلیت افزایش قدرت، جایگاه های چرمی، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و ورود بدون کلید است؛ F-150 نیز دارای امکاناتی متفاوت مانند پدال های قابل تنظیم، مونروف دو پانل بزرگ و Pro Trailer Backup Assist است.

کابین هر دو خودرو عمدتاً از پلاستیک سخت ساخته شده اند که کیفیت آن در شورولت کمی ضعیف تر است. از آنجایی که شورولت دارای یک کابین بزرگ است اما کابین فورد به این اندازه جادار نیست.

خبرنگاران اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2320

به "مقایسه فورد F، 150 در مقابل شورولت سیلورادو 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه فورد F، 150 در مقابل شورولت سیلورادو 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید