نسخه پولی زوم ایمن تر می شود

به گزارش تور چین ارزان، مدیران شرکت زوم می گویند این برنامه را برای استفاده مشترکان پولی خود ایمن تر کرده و نظام رمزگذاری قدرتمندتری را در مورد این نسخه از زوم به کار می گیرند.

نسخه پولی زوم ایمن تر می شود

نرم افزار زوم در ماه های اخیر و به دنبال گسترش دورکاری مردم به علت شیوع ویروس کرونا به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته، اما ناامنی این نرم افزار ویدئوکنفرانس در برابر حملات هکری و نفوذهای خرابکاران دنیای مجازی با انتقادهای گسترده روبرو شده است.

زوم برخی قابلیت های امنیتی را به نسخه رایگان برنامه خود افزوده، اما اعلام کرده که نسخه پولی این نرم افزار را با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری پیشرفته ایمن تر خواهد کرد.

به گفته الکس استاموس کارشناس امنیتی زوم، این شرکت خدمات رمزگذاری قدرتمندتر خود را تنها به مشتریان نسخه پولی این نرم افزار ارائه می کند و انتظار دارد مدارس، شرکت های تجاری و غیره از خدمات یادشده استقبال کنند.

وی افزوده که رمزگذاری قدرتمندتر زوم به کارکنان این شرکت هم امکان می دهد تا به صورت لحظه به لحظه به هرگونه سواستفاده ای از نرم افزار مذکور رسیدگی کنند و خط تلفن افراد هکر و کلاهبردار را هم شناسایی کنند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1323

به "نسخه پولی زوم ایمن تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه پولی زوم ایمن تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید