یک شب مهمان میکی ماوس در چین

به گزارش تور چین ارزان، یک پارک موضوعی در چین در حال تلاش است تا کاری کند که شما اقامت شبانه در یک اتوبوس را به سیاهه سفر خود اضافه کنید. صاحبان پارک کوهستانی Tai Tai در شهر Taiyuan در استان Shanxi چین، در حال تبدیل اتوبوس های رها شده به منزل گاه هایی منحصر به فرد هستند، اتوبوس هایی که در حالت عادی مستقیما به قبرستان ماشین ها منتقل می شوند.

یک شب مهمان میکی ماوس در چین

ایده پشت این کار با بازیافت وسایل قدیمی و در عین حال خوب شروع شد. Guolin Han صاحب این اتوبوس ها به CNN گفت: این اتوبوس های رها شده برای خرید ارزان هستند و این کار استفاده ای عالی از زباله هاست.

تا این جا Han 30 اتوبوس را به هتل های نقلی تبدیل کرده است، هر کدام با یک موضوع منحصر به فرد. یک اتوبوس Hello Kitty، یک اتوبوس Mickey Mouse و یک اتوبوس Doraemon (یک شخصیت محبوب مانگا) در این مجموعه وجود دارند. هر کدام از اتاق ها یک تخت و بخشی برای نشستن، تهویه مطبوع، تلویزیون و آشپزخانه و حمام خصوصی دارند.

قیمت اتاقها؟ شبی حدود 43 دلار.

Han تخمین می زند که حدودا مبلغ 9 هزار دلار برای تبدیل این اتوبوس ها هزینه کرده است، شامل نقش های روی اتوبوس ها و رنگ آمیزی زیبای داخل و بیرون آنها. صاحبان این مجموعه می گویند امیدوارند که خانواده های جوان و زوجهایی که در تور چین به دنبال تجربه ای رنگارنگ از اقامت در یک هتل هستند را جذب این مکان کنند.

انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 281

به "یک شب مهمان میکی ماوس در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب مهمان میکی ماوس در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید