هتل نووتل کوالالامپور

به گزارش تور چین ارزان، هتل نووتل یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور کوالالامپور برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل نووتل کوالالامپور

هتل 4 ستاره نووتل (Novotel) در مثلت طلایی تور کوالالامپور قرار گرفته است. اطراف این هتل مراکز خرید و تفریحی زیادی به چشم می‌خورد که به شما این فرصت را داده تا بدون پرداخت هزینه حمل و نقل و خستگی از رفت و آمد زیاد در میان مراکز خرید مختلف گشت و گذار نمایید و خرید باب میل خود را انجام بدهید.

این هتل یکی از بهترین هتل‌هایی است که در تور کوالامپور می‌توانید در ان اقامت کنید، چرا که این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی مدرن‌ترین جاذبه‌های کوالالامپور قرار گرفته است.

تلویزیون، چای|قهوه سار، وای فای رایگان از امکانات هر از اتاق‌های هتل تور کوالالامپور هستند. این هتل با دکوراسیون مناسب خود استراحتی آرامش بخش را برای شما در تور کوالالامپور فراهم خواهد کرد. در هنگام صبح، ظهر و شب می توانید خودتان را به یکی از دو رستوران هتل برسانید و از طعم متفاوت غذاهایشان که توسط سرآشپزانی حرفه‌ای پخته می‌شود لذت ببرید. رستوران اسکوار غذاهای آسیایی و بین المللی سرو می کند و زمان سرو صبحانه آن ساعت 6:00 تا 10:30 صبح در خدمت مهمانان این هتل می‌باشد.

اگر در مدت اقامت خود در هتل نووتل مالزی دلتان می خواهد برای تفریح شنا کنید هتل یک استخر فضای باز دارد که دقیقا در روبروی نمای ساختمان است و آب تمیزش شنا را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند. برای انجام تمرینات ورزشی می توانید به باشگاه هتل سری بزنید و یک روز سالم را سر کنید.

انتشار: 3 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 11

به "هتل نووتل کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نووتل کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید