هشدار نسبت به سرمازدگی باغ ها در استان مرکزی

به گزارش تور چین ارزان، مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی نسبت به سرمازدگی باغ ها و سردرختی ها هشدار داد و گفت: دمای هوا در 24 ساعت گذشته در بیشتر شهرهای این استان به زیر صفر رسید.

هشدار نسبت به سرمازدگی باغ ها در استان مرکزی

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران حمید غیاثی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: هشدارهای لازم در مورد سامانه بارشی فعال در استان مرکزی از چند روز مانده به سال جدید داده شده بود و نشست ستاد مدیریت بحران نیز روز گذشته به ریاست استاندار مرکزی برگزار و دستورات لازم به فرمانداری ها ابلاغ شد.

وی اعلام کرد: در مدت 24 ساعت گذشته به طور میانگین 21 میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده اما این بارش ها در هیچ نقطه ای سیلابی نبود و خسارتی در پی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: در بعضی نقاط این استان بر اساس فعالیت این سامانه و بارش برف، پارگی سیم برق رخ داد که بلافاصله و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شد.

غیاثی بیان کرد: بارش برف بعضی مسائل را نیز در جاده های استان مرکزی ایجاد نموده بود که با همکاری راهداری، شهرداری و دهیاری ها نیز مسیرهای سخت تردد بازگشایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1029

به "هشدار نسبت به سرمازدگی باغ ها در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به سرمازدگی باغ ها در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید