تور دوحه: هواپیمایی قطر از تختخواب های دونفره در پرواز تجاری خود رونمایی کرد

به گزارش تور چین ارزان، تختخواب دونفره و اتاق خصوصی، خدمات هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز (Qatar Airways) به تازگی از اولین تختخواب های دونفره در پروازهای تجاری در پرواز از دوحه به لندن رونمایی کرد. مسافرانی که با هواپیمای بوئینگ 777 از دوحه به لندن سفر می نمایند از این پس می توانند با برداشتن صفحه نمایش بین دو جایگاه آن را به تختخوابی دونفره و راحت تبدیل نمایند. پرواز Qsuite قطر ایرویز با ارائه این خدمات، امکان سفر گروهی را در حریمی کاملا امن و خصوصی به مسافران خود ارائه می نماید. امکان استراحت در تختخوابی مدرن و راحت در طول پروازهای طولانی خدمات فوق مدرنی است که قطر ایرویز برای ارائه برترین خدمات و تضمین برترین کیفیت سفر به مسافرانش ارائه می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص این نوآوری نو و منحصربفرد بیشتر آشنا شویم.

تور دوحه: هواپیمایی قطر از تختخواب های دونفره در پرواز تجاری خود رونمایی کرد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کسانی که سفر با هواپیما را تجربه نموده اند و به خصوص کسانی که بنا به دلایل کاری زیاد سفر می نمایند حتما با خستگی بعد از پرواز آشنا هستند. جایگاه های هواپیما هرچقدر هم راحت باشد در پروازهای طولانی مدت باعث خستگی و ناراحتی مسافران می گردد. اما تصور کنید که بتوانید در طول پرواز جایگاه خود را به تختخوابی نرم و گرم و راحت تبدیل کنید و تا وقتی که به مقصد برسید بتوانید یک دل سیر بخوابید! حتی تصور آن هم لذتبخش است، چه برسد به اینکه واقعا بتوانید در سفر خود از این امکانات بهره ببرید. این امکان ویژه و بی نظیر را شرکت هواپیمایی قطر ایرویز عملی نموده و اخیرا از اولین تختخواب های دونفره پروازهای تجاری خود (Qsuite) رونمایی نموده است.

شرکت هواپیمایی قطرایرویز در سال های اخیر همواره به خاطر تجهیزات مدرن و رفاه و آسایشی که برای مسافرانش فراهم می نماید معروف بوده است. این خط هواپیمایی در ایران هم فعال است و مسافران ایرانی می توانند علاوه بر استفاده از تور دوحه قطر، با رزرو بلیط هواپیمای قطر ایرویز به نقاط مختلف جهان سفر نمایند و از امنیت و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این خط هواپیمایی لذت ببرند. این شرکت هواپیمایی یکی از برترین ایرلاین های خاورمیانه و جهانست و تا به امروز چندین بار به علت کیفیت بالای خدمات و تجهیزات مدرنش به عنوان برترین ایرلاین جهان معرفی شده است. این بار نیز این شرکت هواپیمایی از پروژه نوی رونمایی کرد که گامی بزرگ و جسورانه در زمینه تجهیز فضای داخل کابین محسوب می گردد.. موضوعی که بسیار جالب توجه است اینست که همواره خدمات و امکانات مدرن مخصوص پروازهای فرست کلاس است، اما قطر ایرویز این تختخواب های دونفره را در پروازهای تجاری (business class) خود استفاده خواهد نمود. برای افرادی که به صورت گروهی سفر می نمایند، این سوئیت ها این امکان را به مسافران می دهند تا با جابجا کردن جایگاه ها و دیوارها، اتاقی چهارنفره ایجاد نمایند و در طول پرواز از دوحه به قطر روبروی هم بنشینند. حتی می توانید تابلوی مزاحم نشوید را پشت در قرار دهید تا با خیالی راحت استراحت کنید. لذت تماشای برنامه های سرگرم نماینده یا غذا خوردن در این حریم خصوصی و راحت برای خانواده ها یا دیدار های تجاری کاملا ایده آل است. به مسافرانی که در طول شب از این پروازها استفاده می نمایند لباس خواب و بسته ای مملو از محصولات رفاهی مثل جوراب، مرطوب نماینده و … نیز ارائه می گردد. هواپیمایی قطر ایرویز با این محصول نو میخواهد رفاه و آسایش مسافران را به بالاترین حد ممکن برساند.

جاناتان هاردینگ، معاون ارشد شرکت هواپیمایی قطرایرویز در اروپا گفت: این کابین ها خدمات و سرویسی فرست کلاس در پروازهای تجاری هستند. به گفته الکس مکراس، تحلیل گر صنعت هواپیمایی، این جایگاه ها و مبلمان برترین خدمات ارائه شده جهان در سطح پروازهای تجاری هستند. تختخواب ها بسیار راحت و دکوراسیون و مبلمان بسیار زیبا و مجلل هستند. پروازهای تجاری قطرایرویز حتی از پروازهای فرست کلاس سایر خطوط هواپیمایی نیز بهتر و با کیفیت تر است. کسانی که به طور گروهی سفر می نمایند می توانند با تغییر فضای کابین آن را به بخشی کاملا اختصاصی تبدیل نمایند و این ویژگی منحصربفرد می تواند به ویژه مورد استقبال خانواده ها یا دیدار های تجاری صورت بگیرد. این خدمات هم اکنون در پرواز روزانه بوئینگ 777 از فرودگاه هیترو لندن (Heathrow Airport) به فرودگاه بین المللی دوحه (Doha International Airport) ارائه می گردد. طراحی و ساخت این جایگاه های قابل حرکت دو سال طول کشیده و قطر ایرویز پس از تجربه پیروز اجرای این نوع سفر در پرواز دوحه-لندن، میخواهد Qsuite خود را در پروازهای تجاری خود به پاریس و نیویورک نیز اجرا کند. قیمت بلیط هواپیمای Qsuite از دوحه به لندن که حدود هفت ساعت طول می کشد از 2900 دلار (سفر رفت) شروع می گردد، اما امکان ارائه تخفیف برای مسافران پرتردد و وفادار به قطرایرویز نیز وجود دارد.

Qsuite پروازهای تجاری نو شرکت هواپیمایی قطرایرویز است. مشخصه اصلی این پروازها که آن را از سایر خطوط هواپیمایی متمایز می نماید وجود درها و حایل هایی است که با جابجا کردن آن ها فضایی کاملا خصوصی و اختصاصی ایجاد می گردد. بعلاوه در این نوع پرواز، با تغییر شرایط جایگاه ها می توان آن ها را به تختخواب هایی راحت و نرم و گرم تبدیل کرد. این ویژگی ها سفر با پرواز Qsuite را به تجربه ای به یاد ماندنی تبدیل می نماید و تجربه سفر هوایی را بیش از پیش راحت و لذتبخش می نماید. دیوید کوندو، مدیر توسعه و تجهیز داخلی کابین هواپیما در مصاحبه ای با ایندپندنت (The Independent) بیان نمود: دوران طلایی سفر هوایی تازه شروع شده است. تصور کنید سوار هواپیما می شوید و به جای آنکه با یاری بلیط هواپیما جایگاه خود را پیدا کنید، جایگاه شما را شناسایی می نماید و دقیقا می داند که چطور و در چه شرایطی دوست دارید بنشینید، و بر اساس برنامه ها و تفریح هایی که قبلا در منزل دوست داشتید فهرست برنامه های سرگرم نماینده را بر اساس علایق شخصی و الویت های شما برایتان آماده می نماید.

منبع: independent.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2231

به "تور دوحه: هواپیمایی قطر از تختخواب های دونفره در پرواز تجاری خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: هواپیمایی قطر از تختخواب های دونفره در پرواز تجاری خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید