پارک ملی کاو یای تایلند

به گزارش تور چین ارزان، پارک ملی کاو یای تایلند (Khao Yai National Park)، یکی از زیباترین پارک‌های ملی کشور تایلند برای بازدید از طبیعتی بکر و دیدنی است. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های این پارک زیبا آشنا خواهیم کرد.

پارک ملی کاو یای تایلند

55 سال گذشته در چنین روزی، 18 سپتامبر سال 1962، پارک کاو یای به عنوان اولین پارک ملی تایلند ساخته شده بود. در حالی‌که امروزه این پارک سومین پارک بزرگ این کشور محسوب می‌شود. بخش عمده‌ی کاو یای در منطقه‌ی ناکون راچاسیما (Nakhon Ratchasima) قرار دارد ولی از طرفی تا مناطق دیگر این ناحیه، ادامه پیدا می‌کند. از طرفی این پارک تا بانکوک 3 ساعت فاصله دارد و می‌تواند یکی از بهترین جاذبه‌های سفر شما با تور تایلند باشد.

این پارک طیف وسیعی از گونه‌های جانوری را برای بازدید دارد. از فیل تا خرس گرفته تا سمور و میمون، در گوشه و کنار کاو یای برای پیدا می‌شوند. حتی با وجود آن‌ که برای مدت‌ها اثری از ببرها در این منطقه نیست، اما اخیرا دوربین‌ها توانستند صحنه‌ای از تعدادی ببر در این پارک شکار کنند.

در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این پارک می‌توانید با حیات وحشی بکر و زنده روبرو شوید.

چه موقع در تور تایلند به بازدید Khao Yai National Park برویم ؟

خرداد تا مهر آب و هوا در این پارک بارانی با رطوبت بالا بوده و میانگین دمای آن به 27 درجه سانتی گراد می‌رسد و از مهر تا اسفند هوا در این ناحیه آفتابی بوده و میانگین دمای آن به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. و از اسفند تا خرداد نیز هوا گرم بوده رطوبت نسبی دارد و میانگین دما در این پارک به 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسد

انتشار: 17 آبان 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 26

به "پارک ملی کاو یای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی کاو یای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید