پیاده روی در معبر Tongariro در نیوزیلند

به گزارش تور چین ارزان، معبر زیبای Tongariro برترین مکان برای پیاده روی یک روزه در نیوزیلند محسوب می گردد. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتری است که در آن از منطقه ای که در فیلم ارباب حلقه ها با نام موردور فیلمبرداری شده، عبور می کنید. در بیشتر مسیر، پیاده روی آسان است اما چند مکان وجود دارد که سربالایی و سرپایینی هایی با شیب تند دارند. علاوه بر این، اگر وقت داشته باشید، می توانید در کوه Ngauruhoe (کوه نابودی) یا کوه Tongariro پیاده روی کنید. من وقتی که به آنجا رفتم، روز خوبی را سپری کردم. به مقاله زیر نگاهی بیندازید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای نکات پیاده روی در معبر Tongariro در نیوزیلند...

پیاده روی در معبر Tongariro در نیوزیلند

نکاتی برای پیاده روی دل انگیز در معبر Tongariro

اتوبوس ها شما را از شهر در حدود 6:30 صبح می برند و از Tongariro در ساعت 3 بعد از ظهر برمی گردانند که هزینه آن 50 دلار نیوزیلند است.

آب زیادی بردارید. تقریبا تا انتهای سفر، مکانی برای آب برداشتن نیست و هیچ سایه ای برای پناه گرفتن در برابر خورشید وجود ندارد. آب زیادی در مسیر استفاده خواهید کرد.

یک چتر بردارید تا خاتمه مسیر هیچ سقفی وجود ندارد و هوا دائما تغییر می نماید.

زمان خود را برنامه ریزی کنید. اتوبوس ها در ساعت 4:30 بعد از ظهر توقف می نمایند و اگر قصد دارید در قله Ngauruhoe یا کوه Tongariro قدم بزنید، باید تندتر قدم بردارید.

در کوه Ngauruhoe به سرعت قدم بردارید. این اولین مکان از سه مکانی است که هیچ چیز برای تماشا وجود ندارد. عجله کردن در اینجا زمان بیشتری برای تماشا دهانه های آتشفشانی و مسیرهای فرعی به شما می دهد.

برای این پیاده روی، به کفش های مخصوص پیاده روی نیاز ندارید. من با کفشهای ورزشی (کفشهای دوندگی)، این کار را کردم و خوب بود. اما با توجه به سربالایی های شیب دار و صخره های لغزنده، احتمالا استفاده از دمپایی ابری، ایده بدی است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2475

به "پیاده روی در معبر Tongariro در نیوزیلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده روی در معبر Tongariro در نیوزیلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید