پیشنهادات جدید AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، امروز قرار است جلسه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون های غرب این قاره برای آنالیز تاریخ و نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت تله کنفرانس برگزار گردد.

پیشنهادات جدید AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الرایه قطر به نقل از منابع مطلع خود بیان کرد که AFC پیشنهادات جدیدی را برای اعضای خود در این جلسه خواهد داشت و احتمالاً در این نشست درباره بازی های مقدماتی جام جهانی صحبت نمی گردد چون مسئولیت برگزاری این بازی ها بر عهده فیفا است.

الرایه ضمن اعلام نام نمایندگان قطر در جلسه امروز که از ساعت 11 صبح به وقت دوحه شروع می گردد، نوشت:

نمایندگان کشورهای قطر، ایران، عراق، ازبکستان، عربستان و امارات در این نشست حضور خواهند داشت. در این جلسه درباره پیشنهادات کنفدراسیون فتبال آسیا برای تکمیل لیگ قهرمانان 2020 بحث خواهد شد. منابع خبری الرایه بیان کردند که پیشنهادات و تاریخ های جدیدی برای تکمیل لیگ قهرمانان آسیا در جلسه امروز تایید می گردد.

انتظار می رود AFC ادامه برگزاری لیگ قهرمانان را با سیستم بازی تجمعی و متمرکز پیش ببرد و قطر به خاطر داشتن ورزشگاه هایی با قابلیت خنک سازی قوی ترین گزینه برای میزبانی است. از جمله پیشنهاداتی که کنفدراسیون آسیا در جلسه امروز خود مطرح می نماید، برگزاری به جامانده مسابقات مرحله گروهی از 27 اکتبر تا 4 نوامبر است. AFC در جلسه امروز خود پیشنهاد می نماید که مراحل بالاتر این رقابت ها اواخر ماه نوامبر و ابتدای ماه دسامبر برگزار گردد در حالی که ملاقات نهایی در تاریخ 12 دسامبر انجام می گردد.

در جلسه امروز ممکن است فرصتی برای بحث و آنالیز در مورد سرنوشت ملاقاتهای مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 صورت نگیرد چون برگزاری این مسابقات بر عهده فیفا است.

به گزارش خبرنگاران، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان 2020 آسیا هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1332

به "پیشنهادات جدید AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات جدید AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید