چهار ایده مجذوب کننده برای شیک تر کردن اتاق خواب

به گزارش تور چین ارزان، با این ایده ها اتاق خوابتان را به آرامش بخش ترین مکان خانه تبدیل کنید.

چهار ایده مجذوب کننده برای شیک تر کردن اتاق خواب

با ایده های مجذوب کننده برای اتاق خواب، این مکان را به فضایی برای استراحت مغز و روح خود تبدیل کنید. اتاق خواب شما قبل از هر چیز، مکانی است که می خواهید در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. مجله اینترنتی دلتا، چند پیشنهاد جالب برای شما دارد.

عناوین مطلب

  • ایده های مجذوب کننده برای اتاق خواب با بازی رنگ ها
  • معجزه طرح ها و رنگ ها را نادیده نگیرید
  • فضایی برای یک میز در نظر بگیرید
  • برای اتاق خواب خود کفپوش مناسبی انتخاب کنید
    • بعلاوه بخوانید:

ایده های مجذوب کننده برای اتاق خواب با بازی رنگ ها

بازی رنگ ها با رنگ های قرمز و مشکی می تواند در دیدگاه شما نسبت به زندگی تاثیر بگذارد. استفاده از رنگ های قرمز و مشکی برای اتاق خواب ایده ای بسیار جسورانه است. این رنگ ها در یک صبح دل انگیز با باز کردن چشم هایتان به شما احساس ثروتمندی خواهند داد؛ درحالی که در بعد از ظهرهای کسل کننده و سرد یا عصرهای تاریک شما را به استراحت و آرامش فرا می خوانند.

معجزه طرح ها و رنگ ها را نادیده نگیرید

کاغذ دیواری هایی با طرح گل و برگ های درختان می توانند در فهرست ایده های مجذوب کننده برای اتاق خواب قرار بگیرند، البته به شرطی که بتوانید به درستی آن ها را با سایر وسایل هماهنگ کنید. مثلا در این مورد می توانید از ملحفه های آبی، بالشت هایی با روکش طرح برجسته، سرتخت با پارچه کتان، آباژور حصیری با پایه چوب قهوه ای تیره بهره ببرید که هم پوشانی مجذوب کنندهی با یکدیگر دارند.

فضایی برای یک میز در نظر بگیرید

میز در اتاق خواب یک وسیله مفید و کاربردی است. به هنگام بستن دکور و نصب کمدها می توانید فضایی برای یک میز در زیر پنجره اتاق تان در نظر بگیرید. با انتخاب یک صندلی روکش دار با طرح بافت گونه، الگوهای بیشتری به فضای اتاق خواب خود اضافه کنید تا لوکس تر به نظر برسد.

برای اتاق خواب خود کفپوش مناسبی انتخاب کنید

از تختخواب که پایین می آیید اولین جایی که بر روی آن قدم می گذارید و پاهایتان آن را لمس می نماید، کفپوش اتاق خواب است. در ایده های مجذوب کننده برای اتاق خواب مدرن، زیباترین و بادوام ترین کفپوش، کفپوش چوبی است. بهتر است رنگ و لایه بندی این کفپوش ها را با سایر وسایل دکوری اتاق خواب تزیین کنید تا فضای هماهنگ تری داشته باشید. کفپوش های چوبی در انواع رنگ ها و مدل های متنوع در بازار یافت می شوند پس نگرانی از بابت محدود بودن انتخابتان نداشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: کابردی ترین اصطلاحات عجیب و غریب دکوراسیون را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2520

به "چهار ایده مجذوب کننده برای شیک تر کردن اتاق خواب" امتیاز دهید

1 کاربر به "چهار ایده مجذوب کننده برای شیک تر کردن اتاق خواب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار ایده مجذوب کننده برای شیک تر کردن اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید