تور ایتالیا ارزان: ژیرو: مسئله ای با بنزما ندارم ، زلاتان تنها پادشاه میلان است

به گزارش تور چین ارزان، اولیویه ژیرو ستاره با تجربه تیم ملی فرانسه درباره حضور کریم بنزما در بازی های ملی صحبت های جالبی را اعلام کرد.

تور ایتالیا ارزان: ژیرو: مسئله ای با بنزما ندارم ، زلاتان تنها پادشاه میلان است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، اولیویه ژیرو ستاره 35 ساله تیم ملی فرانسه و باشگاه میلان ایتالیا در مصاحبه ای با نشریه اکیپ درباره بازگشت کریم بنزما مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به بازی های ملی فرانسه اظهار کرد: بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه به درخواست دشان (سرمربی تیم ملی فرانسه) بود و آن را درک می کنم، اما انتظار داشتم این موضوع را زودتر به من اعلام می کردند.

او اضافه کرد: بازگشت بنزما باعث ایجاد عدم تعادل تاکتیگی در تیم ملی فرانسه شدو نحوه بازی تیم را تغییر داد که در مسابقات اول بسیار مشهود بود، اما توانستیم از آن بازی ها عبور کنیم و به آرامی به شرایط خوب خود بازگردیم همانگونه که در لیگ ملت ها نشان دادیم.

او ادامه داد: من در مسابقات قهرمانی اروپا با کریم مسئله ای نداشتم. او تغییر نموده و تکامل یافته است. ما هر روز پشت یک میز غذا می خوردیم و مسئله ای با یکدیگر نداشتیم.

ژیرو درباره ارتباط خود با زلاتان ابراهیموویچ در باشگاه میلان گفت: زمانی که قراردادم را با باشگاه میلان امضا کردم، پیولی از من در خصوص زلاتان پرسید.

او ادامه داد: زلاتان هرگز من را نترساند. بعلاوه این فرصتی است که در کنار او تکامل پیدا کنم، تا بتوانم به وسیله فردی با چنین کیفیتی به یادگیری ادامه دهم. کاریزمای او، حضورش در رختکن و رهبری او در زمین بالاتر از همه چیز است. وقتی قراردادم را امضا کردم، او گفت که تازه کار خوبی کردم، زلاتان تنها پادشاه میلان است.

بیشتر بخوانید

  • پرز: رونالدو یک احمق و مورینیو بی منطق است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2160

به "تور ایتالیا ارزان: ژیرو: مسئله ای با بنزما ندارم ، زلاتان تنها پادشاه میلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: ژیرو: مسئله ای با بنزما ندارم ، زلاتان تنها پادشاه میلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید