کامیون های خودران به کمک فروشگاه زنجیره ای آمدند

به گزارش تور چین ارزان، فروشگاه های زنجیره ای والمارت از کامیون های خودران برای ارسال سفارشات خوار و بار از انبار به یکی از سوپرمارکت هایش در استان آرکانزاس استفاده می کند.

کامیون های خودران به کمک فروشگاه زنجیره ای آمدند

این اقدام در جهت کاهش هزینه ها و مقابله با چالش کمبود نیروی کار اجرا شده است.

دو کامیون خودران روزانه 12 ساعت یک راستا رفت و برگشت 7 مایلی میان انبار و فروشگاه والمارت را طی می کنند و مشتریان می توانند سفارش هایشان را در فروشگاه دریافت کنند.

این فروشگاه زنجیره ای ارسال محموله خودران را از ماه آگوست با استفاده از دو کامیون متعلق به استارت آپ کالیفرنیایی گاتیک آغاز کرد. این پروژه از تابستان سال جاری میلادی آغاز شده است.

جاده محل تردد این دو کامیون دارای تقاطع و چراغ راهنمایی است و از سوی دیگر با جاده های شهر نیز ادغام می شود.

البته والمارت نخستین فروشگاه زنجیره ای نیست که از خودروهای خودران استفاده می کند. در سال 2018 شرکت کروگر با استارت آپ خودران نورو قرارداد همکاری امضا کرد. البته در این پروژه از ون های کوچک نورو به کار گرفته شد اما در پروژه والمارت از کامیون های بزرگ استفاده می شود.

والمارت و گاتیک طرح های آزمایشی مشابهی با کامیون های برقی خودران در نیواولئان انجام می دهند. در این پروژه محموله به مکانی مخصوص ارسال می شود و مشتری می تواند سفارش خود را از آنجا تحویل بگیرد. البته در این پروژه راننده احتیاطی پشت فرمان خودرو حضور دارد. بنابراین می توان پروژه آرکانزاس را یک طرح ارسال محموله کاملاً خودران قلمداد کرد.

صنعت حمل ونقل از زمان شیوع پاندمی با کمبود نیروی کار روبرو شده و طبق آمار در آمریکا به 80 هزار راننده نیاز است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2183

به "کامیون های خودران به کمک فروشگاه زنجیره ای آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون های خودران به کمک فروشگاه زنجیره ای آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید