گشت و گذار در ژاپن؛ سرزمینی دیدنی در آسیای پهناور

به گزارش تور چین ارزان، آیا گاهی اوقات احساس می کنید جاهایی که رویای دیدن آنها را دارید، بسیار دور هستند؟ نه فقط از نظر جغرافیایی، آیا به نظر می رسد که مقاصد رویایی شما آنقدر دور به نظر می رسند که احساس می کنید هرگز نمی توانید به اندازه کافی آنها را بگردید؟ آیا همواره اینگونه نیست که وقت کافی برای گشتن کشورهایی که همواره دوست دشته اید بروید، نداشته اید؟ مسافران غالبا این احساس را در خصوص کشورهای باستانی، متنوع و زیبا مثل ژاپن دارند. هنگام برنامه ریزی برای گشت و گذار در ژاپن، احساس غرق شدن در آن آسان متداول هست. آیا روی معابد تمرکز می کنید؟ یا شهرهای مدرن؟ یا طبیعت خیره کننده بی سر و صدا؟ اینجاست که اینترو تراول پیدا می گردد. وقتی با یک عامل تور سازمان یافته مانند Intro سفر می کنید، می توانید بهترین مقاصد را در کمترین زمان تجربه کنید؛ بدون آنکه احساس عجله یا ناراحتی داشته باشید. با هدایت تخصصی اینترو تراول ها، تفریح در ژاپن دقیقا آن چیزی خواهد بود که شما همواره می خواستید. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا کمی از این کشور دیدنی و همچنین زمان مناسب برای سفر به ژاپن سخن بگوییم.

گشت و گذار در ژاپن؛ سرزمینی دیدنی در آسیای پهناور

چه زمانی به ژاپن برویم؟

ژاپن در نیمکره شمالی قرار گرفته است، این بدان معناست که ماه های سرد این کشور از دسامبر تا مارس هستند. در حالیکه تابستان، ژوئن تا سپتامبر است. مهم نیست چه موقعی از سال به ژاپن سفر می کنید؛ همواره می توانید چیز خاصی را پیدا کنید. اگر با برف مشکل ندارید، زمستان می تواند زمان مناسب برای سفر به ژاپن باشد. اگر بدنبال شکوفه های گیلاس ژاپنی هستید، سفر خود را از اواخر ماه مارس تا ماه می انجام دهید. اما این را بخاطر بسپارید که در صورت سفر در این فصل، ممکن است خرج شما بیشتر شده و با جمعیت بیشتری روبرو شوید. پاییز که از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد، زمان مناسب برای سفر به ژاپن است. نه تنها باران کمتری می بارد، بلکه درختان ژاپن نیز در این فصل در رنگ پاییزی بسیار زیبای خود شعله ور هستند.

شهرها را بگردید

در اینجا نکاتی در خصوص شهرهای ژاپن می گوییم که حتما تا به حال شنیده اید. شما حتما در خصوص شلوغی و ازدحام معروف توکیو یا آرامش کیوتو خیال پردازی نموده اید. اما، وقتی آنجا هستید، شهرها معنای کاملا جدیدی به خود می گیرند؛ بخصوص وقتی که با اینترو تراول سفر می کنید. گشت و گذار در ژاپن را از توکیو آغاز کنید، جایی که زیبایی های مدرنیته با زیبایی های قدیمی و سنتی در تضاد هستند. شما کافه های کوچکی را که شلوغ ترین تقاطع های دنیا هستند، می بینید و در اینجا می توانید برای خرید به منطقه مشهور دنیای شهر یعنی هاراجوکو بروید. اوساکا یکی دیگر از شهرهای فراموش نشدنی در ژاپن است، بخصوص برای مسافرانی که دوست دارند فرهنگ این شهر را در کنار آشنایی با زندگی شبانه ببینند. صبح برای کاوش قلعه اوساکا رفته و شب را به رقصیدن بپردازید.

نگاهی به فرهنگ این کشور بیندازید

بهترین راه برای کاوش یک کشور جدید چیست؟ خوردن غذاهای یک کشور البته یکی از بهترین راه ها است. از بازار ماهی فروشان تسوکیجی (Tsukiji) در توکیو دیدن کنید؛ بازار شلوغی که روزگاری بزرگترین بازار در دنیا بود و یک روز تفریح در ژاپن را صرف یادگیری درست کردن سوشی از استادی که هنر درست کردن آن را یاد گرفته، کنید. البته، صحنه های فرهنگی بیشتری در ژاپن به جز غذا و نوشیدنی خوشمزه وجود دارند و اگر دو هفته در ژاپن بمانید، چیزهای بیشتری برای کاوش دیده می شوند. وقتی مدت زمان محدودی را برای تفریح در ژاپن دارید، مهم است بدانید که بهترین مکانهای فرهنگی در کجا قرار دارند؛ این نه تنها از نظر تاریخی و معنوی بلکه در خصوص مکان های بکر نیز صدق می نماید. به سادگی از معبد کویاسان نگذرید و یک شب را در اینجا سپری کنید.

طبیعت را به آغوش بکشید

برخی از مردم تعجب می نمایند وقتی متوجه می شوند که ژاپن طبیعت فوق العاده ای دارد، در حالیکه برخی دیگر نمی توانند تصور نموده که بدون دیدن طبیعت بی نظیر این کشور، ژاپن را ترک نمایند! مهم نیست که شما چه خیالی در سر دارید و مهم نیست که چه چیزی را در تفریح در ژاپن تجربه می کنید، ارتباط با دنیای طبیعی در اینجا یک امر لازم است. تفریح در ژاپن بدون دیدن میمون های معروف برفی بی معنی هست. اگر در تابستان به ژاپن بروید، می توانید این میمون های دوست داشتنی ژاپنی را که در حال تاب خوردن روی درختان هستند، ببینید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در زمستان ژاپن را تجربه کنید، برای یک تجربه هیجان انگیز آماده شوید؛ میمون های برفی هیچ چیز را بیشتر از یک شیرجه عمیق در چشمه های آبگرم برای فرار از سرما دوست ندارند. برای عکاسان و معتادان به اینستاگرام، فرصت های بسیاری برای عکاسی در ژاپن وجود دارند. به هاکن (Hakone) برای دیدن منظره شگفت انگیز کوه فوجی بروید و بعد به خود اجازه دهید که با دیدن جنگل های بامبو به دنیا دیگری منتقل شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1313

به "گشت و گذار در ژاپن؛ سرزمینی دیدنی در آسیای پهناور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در ژاپن؛ سرزمینی دیدنی در آسیای پهناور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید