14 کشته و 14 ناپدید در حادثه ریزش معدن در اندونزی

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: مقام های امدادی اندونزی اجساد مربوط به 5 معدنچی را از معدن فروریخته در ایالت پاپوای غربی در شرق این کشور پیدا نموده اند تا جمع کشته شدگان این حادثه به بیش از 14 نفر افزایش یابد.

14 کشته و 14 ناپدید در حادثه ریزش معدن در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای آمریکا؛ در حادثه ریزش تونل یک معدن طلا و مس در ایالت پاپوای غربی واقع در شرق اندونزی تا کنون 14 نفر کشته و 14 نفر دیگر ناپدید شده اند.

نگرانی ها نسبت به مرگ افراد ناپدید شده به شدت افزایش یافته است. مقام های رسمی اندونزی اعلام کردند، در زمان ریزش سقف این معدن در روز سه شنبه گذشته 39 کارگر معدنچی مشغول به کار بوده اند. 10 معدنچی پس از وقوع این حادثه زنده از زیر آوار این سقف فروریخته بیرون آورده شدند.

مقام های رسمی اندونزی افزودند: کوشش برای یافتن سایر معدنچیان به علت وجود قطعات بزرگ سنگ در این معدن به سختی امکان پذیر است.

فضای محدود و بی ثبات بودن وضعیت تونل این معدن، مقام های امدادی را در ابتدا مجبور به استفاده از ابراز و تجهیزات سبک نموده بود تا این که روز پنج شنبه استفاده از ماشین آلات سنگین میسر شده است.

عملیات امداد و نجات به صورت مشترک توسط شرکت فری پورت اندونزی پیمانکار این معدن، پلیس محلی و ارتش اندونزی در حال اجرا است.

حدود هزار معدنچی خشمگین روز چهارشنبه در نزدیکی این معدن تظاهرات کردند. در سال 2011 میلادی نیز کارگران این معدن در اعتراض به وضعیت دستمزد و حقوق خود سه ماه اعتصاب کردند و در نهایت با درخواست افزایش حقوق و دستمزد آنان موافقت شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 510

به "14 کشته و 14 ناپدید در حادثه ریزش معدن در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 کشته و 14 ناپدید در حادثه ریزش معدن در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید