1500 یورو برای دو رویداد هزینه کردم، از خودم راضی هستم

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز فیدر آلمان در شرایطی طی روزهای 20 تا 24 دی ماه به میزبانی دوسلدورف برگزار گردید که امیرحسین هدایی یکی از سه بازیکن ایرانی شرکت کننده در آن بود. این ملی پوش تنیس روی میز کشورمان بلافاصله پس از سرانجام کارش در دوسلدورف راهی سوئد شد تا در لیگ اروپا حاضر شود. هدایی مجدد به آلمان باز می شود تا در مسابقات بین المللی دیگری که به میزبانی این کشور برگزار می شود، شرکت داشته باشد.

1500 یورو برای دو رویداد هزینه کردم، از خودم راضی هستم

هزینه حضور در این رقابت ها و رفت و آمد به محل برگزاری آنها با خود هدایی است با این حال وی مصمم به انجام آن است چراکه از شرکت در مسابقات اینچنینی کسب آمادگی بیشتر همراه با ارتقای رنکینگ دنیای را دنبال می نماید تا به پیگیری اهدافش برای حضور نتیجه بخش در بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس یاری کند.

امیرحسین هدایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در خصوص مسابقات آلمان هزینه اقامت در این کشور حدود 500 یورو می گردد، هزینه سفر که شامل پرواز و تست کرونا می گردد هم حدود 300 - 200 یورو می گردد. در مجموع برای سفری که به آلمان داشتم و سفر دوباره ای که به این کشور دارم حدود 1500 یورو هزینه ام شده است. فدراسیون در تامین این هزینه نقشی نداشت چون اصلاً حضور در این دو رویداد در برنامه تیم ملی نبود. هزینه ها را از جیب خودم پرداخت کردم. من سال تازه میلادی را با این هزینه شروع کردم و راضی هم هستم.

وی با یادآوری اینکه بازی های المپیک در سال 2024 برگزار می گردد، ادامه داد: بعضی از سهمیه های تنیس روی میز برای المپیک به وسیله رنکینگ توزیع می گردد. تکلیف بعضی سهمیه ها هم به وسیله برگزاری مسابقات انتخابی مشخص می گردد. بنابراین باید از حالا در مسابقات مختلف شرکت داشته باشم تا شرایط بهتری در رنکینگ دنیای پیدا کنم یا اگر کارم به رقابت های انتخابی کشیده شد بتوانم از حضور در آنها نتیجه بگیرم. از طرفی طبق تاکید فدراسیون دنیای، هر بازیکن در طول سال باید حداقل در هشت رویداد بین المللی شرکت داشته باشد. این موضوع هم روی شرایط رنکینگی بازیکنان تاثیر دارد.

این ملی پوش تنیس روی میز با بیان اینکه این مسئله انگیزه ام برای شرکت در مسابقات بین المللی مختلف حتی با هزینه شخصی را تقویت می نماید، توضیح داد: سال آینده مسابقات کشورهای اسلامی و بعد از آن بازی های آسیایی برگزار می گردد. قبل از این دو رویداد هم مسابقات تیمی قهرمانی دنیا برگزار می گردد. برای مشخص ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها، مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می گردد.باید از حضور در این مسابقات مجوز اعزام را بگیرم. مسئله مهم دیگر این است که باید عملکرد طوری باشد که به عنوان یکی از دو بازیکن برای حضور در بخش انفرادی بازی های آسیایی و اسلامی انتخاب شوم.

هدایی تاکید نمود: برایم مهم است که همانند مسابقات اخیر قهرمانی دنیا بتوانم در بخش انفرادی بازی های آسیایی و اسلامی شرکت داشته باشم. فقط حفظ آمادگی فعلی و ارتقای آن می تواند من را به این اهدافم برساند بنابراین باید در مسابقات مختلف شرکت داشته باشم تا آمادگی ام را بیشتر کنم. به هر حال تنیس روی میز ایران در بازی های کشورهای اسلامی شانس کسب مدال طلا دارد، در بازی های آسیایی هم می خواهم نتایج خوبی بگیرم و افتخار آفرینی کنم.

نوشاد عالمیان در بازی های آسیایی اندونزی با طلسم شکنی پیروز به کسب مدال برنز شد. فکر می کنید این حد از آمادگی را داشته باشید که در بازی های آسیایی هانگژو تنیس روی میز ایران را دوباره صاحب مدال کنید؟ این بازیکن در پاسخ به این پرسش گفت: مدال نوشاد عالمیان خیلی ارزشمند بود اما کسب مدال در بازی های آسیایی به خیلی مسائل بستگی دارد مثل اینکه با بازیکنان چینی همگروه نشویم. در کل اما می خواهم شرایطم آمادگی ام به گونه ای باشد که در بخش انفرادی بازی های آسیایی شرکت کنم و برترین عملکردم را هم در این بخش داشته باشم.

هدایی با تاکید بر اینکه این روزها با اعتماد به نفس خوبی پیگیر تمرینات و مسابقاتش است، گفت: عملکرد خوبی که در مسابقات اخیر داشتم و شرایط رضایت بخشی در تمرینات دارم باعث شده خودم از خودم راضی باشم و اعتماد به نفسم قوی شده باشد.

ملی پوش تنیس روی میز ایران بعلاوه اشاره ای به مسابقات فیدر آلمان داشت و گفت: در بخش انفرادی این رقابت ها، نتیجه ملاقات اولم را به یک بازیکن چینی الاصل که برای کشور میزبان بازی می کرد واگذار کردم و حذف شدم. در بخش دوبل هم تا مرحله یک چهارم پیش رفتم. من و امین احمدیان که در ترکیب تیم دوبل را تشکیل می دادیم در دور نخست این مرحله استراحت داشتیم. در دور دوم ترکیب رومانی و ایران (نوید شمس) را شکست دادیم و در دور سوم که به تیم دوبل اتریش باختیم در حالی که اگر این ملاقات را به سود خود تمام می کردیم به جمع چهار تیم برتر می رفتیم و مدال مان قطعی بود.

هدایی که همزمان با ایران در لیگ مجارستان هم بازی می نماید با بیان اینکه طی دو روز گذشته تیم باشگاهی خود را در لیگ اروپا به میزبانی سوئد همراهی کرد، یادآور شد: به آلمان باز می گردم تا طی روزهای 27 دی ماه 30 دی ماه در مسابقات دیگری به میزبانی آلمان شرکت کنم. بعد از این رقابت ها باید از همان آلمان به ایران باز گردم. 2 تا 6 بهمن ماه مسابقات لیگ برگزار می گردد و باید در ترکیب فراسنج در این رقابت ها شرکت داشته باشم.

وی گفت: فراسنج مدافع عنوان قهرمانی است و سال جاری هم با ترکیب حرفه ای در لیگ شرکت نموده است. باید یاری کنم قهرمانی تیمم در ایران تکرار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2265

به "1500 یورو برای دو رویداد هزینه کردم، از خودم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 یورو برای دو رویداد هزینه کردم، از خودم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید