هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

به گزارش تور چین ارزان، هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور در مرکز شهر قرار گرفته و تنها 10 دقیقه پیاده‌روی از برج‌های دوقلوی پتروناس فاصله دارد. این هتل یک اسپا با خدمات کامل و یک استخر روباز دارد. در اینجا مسافران تور مالزی برای غذا و نوشیدنی از میان 5 گزینه انتخاب دارند. هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور شاتل رایگان ساعتی برای خیابان بینتانگ و سوریا KLCC دارد که 10 دقیقه از هتل فاصله دارند. در یک فاصله کوتاه پیاده‌روی در اطراف هتل، مسافران تور کوالالامپور به تعداد زیادی گزینه سرگرمی و خرید دسترسی دارند. به عقیده‌ی بسیاری از مسافران این بخش از شهر، بهترین منطقه در کل کوالالامپور است.

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور به مهمانان خود یک اسپا با خدمات کامل، یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی 24 ساعته را ارائه می‌دهد. 5 رستوران در این هتل به مسافران تور مالزی غذاهای لذیذ ارائه می‌دهند. در فضاهای عمومی، وای‌فای و اینترنت باسیم رایگان در دسترس قرار دارند. امکانات تجاری هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور شامل مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و اتاق‌های ملاقات می‌شوند. فضای برگزاری مراسمی مانند مراسم ازدواج در هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور حدود 1000 متر مربع مساحت دارد. استخر بچه‌ها، خدمات اسپا و تراس در این هتل در دسترس هستند. شاتل فرودگاه به صورت 24 ساعته و رفت و برگشتی با پرداخت مبلغی در دسترس مسافران تور کوالالامپور قرار دارد. پارکینگ رایگان است.

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور 473 اتاق دارد و این اتاق‌ها تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق، تخت‌های راحت و با کیفیت بالا، منوی بالشت و تلویزیون‌های 40 اینچی LCD با شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح دارند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان جداگانه، وان عمیق، حوله، دمپایی و شستشودهنده در توالت دارند. مسافران تور کوالالامپور می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم و باسیم در اتاق‌هایشان هم به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات اتاقها می‌توان به میز، تلفن، بطری آب، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز اشاره کرد. ماساژ در اتاق و تخت‌های ضد آلرژی، توسط مسافران تور مالزی قابل درخواست هستند. نظافت اتاقها به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

اسپای هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور چندین اتاق ماساژ و اتاق درمانی دارد. خدمات این اسپا برای مسافران تور مالزی شامل ماساژ، ماسک صورت و لایه‌برداری پوست می‌شوند. انواع درمان‌ها مانند رایحه‌درمانی، بازتاب‌شناسی و Ayurvedic هم ارائه می‌شوند. رستوران Tao در هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور غذاهای چینی را در زمان ناهار و شام به مسافران تور مالزی ارائه می‌دهد. رستوران Tatsu غذاهای ژاپنی و رستوران Serena غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهند. رستوران Serena برای سرو صبحانه، ناهار، شام و عصرانه فعال است.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 777

به "هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید