آشنایی با بهترین جزایر مالزی ، زیباترین سرزمین های آبی را بشناسید

به گزارش تور چین ارزان، کشور مالزی در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. مالزی به دلیل داشتن جزایر ٬ سواحل، جنگل ها و فرهنگ گوناگون مردمش، شهرت یافته است. وجود جزایر آبی زلال و مرجان هایی با رنگ های مختلف، دلیلی است که باعث شده غواصان، عاشق این کشور شوند، البته ویژگی های جزایر مالزی، فقط همین نیست و مواردی مثل بازدید از روستاهای استعماری، معبدها، اقامتگاه های تفریحی و فعالیت های مختلف دیگری نیز در این جزایر وجود داردک ه باعث شده تا جزیذه ها به دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مالزی تبدیل شوند. در این مطلب، ما بهترین جزایر مالزی را به شما معرفی می کنیم٬ پس با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با بهترین جزایر مالزی ، زیباترین سرزمین های آبی را بشناسید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

لنکاوی | لنکاوی

مجمع الجزایر لنکاوی، یکی از بهترین جزایر مالزی می باشد که 99 جزیره دارد که در نزدیکی مرز کشور تایلند قرارگرفته اند و بزرگترین آن ها، اِ پونیموس است که تقریبا شصت وپنج هزار نفر جمعیت دارد. تالاب های مانگرو در این منطقه، گردشگران زیادی را به خود جذب نموده. شما در این منطقه می توانید از تفریح هایی مثل تله کابین گونگونگ مات چینچنگ٬ راه رفتن روی پل پدستریان در نزدیکی قله گونگونگ رایا٬ دیدن مزرعه برنج لامان پادی٬ آکواریوم زیر آبی و تماشای مارها و فیل سواری لذت ببرید.

پرهنتیان | Perhentian

جزایر پرهنتیان در شمال شرق کشور مالزی و تقریبا نزدیک به مرز کشور تایلند واقع شده اند. این جزایر، مکانی خوب ولی ارزان هستند. دو جزیره پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) و پرهنتیان کسیل (پرهنتیان کوچک) از جزایر اصلی این مجمع الجزایر می باشند. آنها سواحل و محل غواصی عالی دارند.

تیامون | Tioman

در سال 1958، فیلم جنوب اقیانوس آرام را در تیامون ضبط نموده اند. تیامون، صخره های مرجانی بسیاری دارد و یک منطقه عالی برای غواصی می باشد و به همین دلیل از بهترین جزایر مالزی محسوب می گردد. در اینجا می توان از جنگل نوردی، شنا در زیر آبشار، دیدن مزرعه لاک پشت و فرهنگ بومی آن لذت برد.

ردانگ | Redang

ردانگ به علت ساحل های شن سفید و آب آبی رنگش مشهور می باشد. در اطراف این جزیره، گونه هایی مانند ماهی نمو، نوزاد کوسه و عروس دریایی زندگی می نمایند. این جزیره، تفریحاتی مثل تجهیزات کامل برای غواصی و شنا و جهتی برای جنگل پیمایی دارد.

مابول | Pulau Mabul

جزیره مابول در جنوب شرق صباح واقع شده است. در این جزیره که از جاذبه های گردشگری مالزی می باشد، گونه هایی مانند انواع قورباغه ماهی، عقرب ماهیان، سپیداج، ماهی مرکب، گاوماهیان و حلزون صدف دار زندگی می نمایند. در جزیره مابول می توان از تماشای جاذبه هایی مانند روستاهای مرسوم با کلبه کاهگلی لذت برد.

سیپادان | Sipadan

منطقه حفاظت شده سیپادان، در شرق مالزی بورنئو واقع شده است. جزیره ای با گونه های عجیب و غریب مثل رنگین کمانی از ماهی صخره ای، لاک پشت های دریایی و کوسه سرچکشی. غواصی در داخل و بیرون از سرزمین اصلی و جزایر دیگر، مانعی ندارد.

تنگول | Pulau Tenggol

جزیره تنگول در شروع، غیر مسکونی بود، اما اکنون چند هتل دارد. این جزیره، جنگل های بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل برای غواصان و ماهیگیرانی که به اینجا علاقه دارند، مکان بسیار مناسبی محسوب می گردد.

پینانگ | Penang

پینانگ در جهت تجارت دریایی واقع شده است. جزیره ای که با فرهنگ های گوناگون، آثار تاریخی و غذاهایش، بسیار شناخته شده است. پیاده روی و کالسکه و اسب سواری، دیدن معابد، مخصوصا معبد مارها٬ خریدکردن٬ تجربه آشپزی و تله کابین تپه پنانگ، بهترین تفریح های این جزیره هستند.

کاپاس | Kapas

کاپاس در سرزمین مارانگ واقع شده و معنای اسمش، جزیره پنبه ای می باشد که علت این نام به دلیل داشتن سواحل سفید و ماسه های نرم است. غواصی و دیدن حیات دریایی از تفریحات این جزیره می باشد.

پانگکور | Pangkor

پانگکور یعنی زیبا٬ جزیره ای زیبا که سواحلش با نام های نیفاه، خلیج تِلُک بِلاندا، پَسیر بوگاک و خلیج مرجانی، بسیار معروف هستند. تفریحات این جزیره، شامل دیدن معبد چینی فو لین کنگ، معبد کالی عمان و بقایای یک قلعه هلندی٬ قایق موزی، جت اسکی، کوه پیمایی جنگل و شنا در شب است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 463

به "آشنایی با بهترین جزایر مالزی ، زیباترین سرزمین های آبی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین جزایر مالزی ، زیباترین سرزمین های آبی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید