آشنایی با پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا

به گزارش تور چین ارزان، شاید خیلی نیازی به تعریف و تمجید از دومین کشور پهناور دنیا یعنی کانادا نباشد و تقریبا همه شما تا حد زیادی با جذابیت و امتیازات منحصر بفرد زندگی در کشور کانادا آشنایی داشته باشید، منتها قصد ما در این مطلب پرداختن به این سرزمین سردسیر قرار گرفته در بخش شمالی قاره آمریکا نیست و می خواهیم در مورد عاشقانه ترین مکان ها برای ماه عسل در کانادا برایتان صحبت کنیم که بدون هیچ شک و تردیدی برای گذراندن یک ماه عسل فوق العاده جذاب و افسانه ای در کنار عشق زندگیتان مناسب هستند. کشور کانادا از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از غرب به اقیانوس آرام و از شرق نیز به اقیانوس اطلس منتهی می گردد و در خود دارای بیشمار شهر و ایالت زیباست. از قلم نیفتد کسانی که قصد رفتن به ماه عسل در این نقطه سردسیر دنیا را داشته باشند، باید خود را آماده حضور در طبیعت بکر و سرزنده آن نیز کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با یکسری از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا آشنا نماییم.

آشنایی با پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

جزیره کیپ برتون | Cape Breton Island

نخستین مکانی که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد، جزیره ای است به نام کیپ برتون که بیشترین سهم جذابیت خود را از فصل پاییز بدست می آورد. این جزیره معمولا در فصل پاییز تبدیل به یکی از جذاب ترین نقاط موجود در کشور کانادا می گردد و می توان آن را یک جزیره کاملا عاشقانه برای سپری کردن ماه عسلی رویایی قلمداد نمود. از جذابیت هایی که در طول سفر شما به این جزیره می توان از آنان نام برد، عبارتند از: صید ماهی در رودخانه مارگاری، شهر بادک، ساحل اینگونیش، تپه کابوت و همچنین پارک ملی جزیره. ناگفته نماند که بیشتر زوج های جوان برای اقامت خود در جزیره کیپ برتون از هتل کلیتک استفاده می نمایند که هم با قرارگیری خود در ارتفاع سبب ایجاد یک چشم انداز شگفت انگیز برای شما در کنار همسرتان خواهد شد و هم با داشتن کلبه هایی چوبی یک اسکان خاطره انگیز را برایتان تداعی خواهد کرد.

شفق شمالی | Northern Lights

یکی از اصلی ترین جذابیت هایی که برای تمامی مسافران و زوج های جوان وجود دارد، بازدید از شفق شمالی در این سرزمین سردسیر هست. در حقیقت، چنانچه شما می خواهید تا آخر عمرتان از سپری کردن ماه عسل خود در کانادا یاد کنید و با تعریف هر دفعه آن حسابی به وجد بیایید، پیشنهاد می کنیم در سفر خود به کانادا حتما از شفق قطبی ایجاد شده در آسمان بازدید بعمل آورید. شهرهایی همچون یلونایف (Yellowknife) و وایت هورس (Whitehorse) از بکرترین نقاطی در خاک کشور کانادا محسوب می شوند که می توانید از آن ها برای تماشای شفق شمالی استفاده نمایید و با بهره گیری از ساختمان های اقامتی و کاملا مجهزی که برای این منظور در نظر گرفته شده، حسابی از تماشای این شفق لذت ببرید.

موسکوکا | Muskoka

از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا، منطقه موسکوکا در حدفاصل 200 کیلومتری از بخش شمالی تورنتو هست. در موسکوکا جاذبه های طبیعی به وفور یافت می شوند و همین امر سبب گشته تا بتوان در این منطقه با شرایط آب و هوایی بسیار خاص و ممتازی روبرو شد. در این نقطه از سرزمین سردسیر کانادا، تعداد زیادی مجتمع اقامتی و هتل های چند ستاره قرار گرفته که هر کدامشان جهت غلبه بر دیگری در جذب گردشگرانی که به موسکوکا سفر نموده اند، خدمات بسیار ویژه ای را در نظر گرفته اند که از جمله این اماکن اقامتی می توان به هتل 5 ستاره ای که در حوالی دریاچه گالری قرار گرفته، اشاره کرد.

کشتی کروز | Cruise Ship

چنانچه می خواهید در کنار عشق زندگیتان میزان لذت از ماه عسل را به حد قابل توجه افزایش دهید، حتما سعی کنید از کشتی کروزی که حرکت خود را از ساحل بخش غربی شهر ونکوور شروع می نماید و به سوی آلاسکا می رود، استفاده نمایید و به نوعی کروز سواری را نیز در برنامه های جانبی ماه عسل خود قرار دهید. برای کسانی که تا به امروز تجربه استفاده از کشتی های کروز یا همان کشتی های تفریحاتی را بدست نیاورده اند، باید بگوییم استفاده از کشتی های کروز مدت هاست که تبدیل به یکی از ارکان اصلی صنعت توریسم جهانی شده و شما نیز می توانید در سفر خود به کانادا و با استفاده از کشتی کروز فعال در حیطه نامبرده شده به سمت جذابیت های آلاسکا یعنی بازدید از یخچال های قطبی، جزیره های یخی، سواحل جنگلی، حرکت بامزه دلفین ها و حرکت نهنگ ها بروید.

شهر کبک | Quebec City

شاید به معنای درست کلمه یکی از عاشقانه ترین مکان ها برای ماه عسل در کانادا، شهر کبک باشد که اتفاقا از قدیمی ترین شهرهای کانادایی ها نیز بحساب آورده می گردد! می توان نام این شهر را در کنار نام های عظیمی همچون رم و پاریس قرار داد و این اطمینان را برای هر مسافری که به این سه نقطه رمانتیک جهان سفر می نماید، ایجاد کرد که از سفر خود محال ممکن است که پشیمان گردد. در کبک چیزهای بسیار زیادی انتظار شما را می کشند که از جمله آن ها می توان به خیابان های تمام سنگفرش شده ای که با وجود شیرینی فروشی و رستوران های معتبر از بوی فوق العاده اشتهاآوری برخوردار هستند، اشاره داشت. از قلم نیفتد که تمام ساختمان های کوچک و عظیم موجود در شهر کبک کانادا از معماری بسیار چشم نوازی برخوردار هستند.

شهر نیاگارا | Niagara City

دختر خانم و آقا پسرهایی که به تازگی وارد جرگه متاهلین شدند و به دنبال یک مکان خوش آب و هوا و کاملا رمانتیک برای پشت سر گذاشتن یک ماه عسل فوق العاده هستند، حتما سری به شهر جدید و کوچک نیاگارا بزنند که هم از طبیعت کم نظیری برخوردار است و هم بناهای ساخته شده در آن به لحاظ بصری دارای زیبایی وصف نشدنی هستند. در این شهر برای سرگرم شدن شما زوج های جوان، تورهای مختلف گردشگری با اسب یا فرصت ریلکس کردن در حمام های بهاری که با آب گرم از شما پذیرایی می نمایند نیز در نظر گرفته شده است.

قلعه های موجود در کوه های راکی | Castle In Rocky Mountains

یک نوع دیگر از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا، مناطق بکر و طبیعت محوری بوده که در میان رشته کوه های راکی قرار گرفته اند. در گذشته، این منطقه دارای قلعه های تاریخی و باستانی متعددی بسته به شرایط استراتژیکی خود بود که با خوش سلیقگی مسئولان کانادایی تعدادی از این قلعه ها جهت پذیرایی و اقامت مسافران و به ویژه تازه دامادها و نوعروس ها آماده شده اند. از جمله جذابیت های دیدنی که در این محدوده مرتفع می توان از آن ها نام برد باید به پارک ملی جاسپر، پارک ملی بنف و همچنین دریاچه فیروزه ای اشاره کرد. گفتنی است این منطقه با توجه به ارتفاع خود و همچنین جو سردسیری که همواره بر شرایط آب و هوایی کشور کانادا قالب بوده، مناظر شگفت انگیزی را در پیشگاه چشمانتان ایجاد می نماید.

اقامتگاه کلبه ای تروت | Trout Point Lodge

کلبه تروت یک مکان اقامتی مشهور در کشور کانادا است که اصولا مردم و خصوصا زوج های جوانی که قصد برگزاری ماه عسل خود را دارند، جهت رزرو و اقامت در آن سر و دست می شنمایند! این مکان که از سوی یک منبع معتبر یعنی مجله توریستی ساندیز تایمز به عنوان یکی از 25 مکان برتر عاشقانه در کل جهان شناخته شده، دارای همه نوع امکانات رفاهی برای شما عزیزان هست. شکل و شمایل این کلبه همانطور که از تصاویر مربوط به آن نیز تعیین است، بصورت کاملا جنگلی در نظر گرفته شده و فضای داخلی آن نیز مطابق با مدرن ترین سبک های روز جهانی دیزاین شده است.

جزیره ونکوور | Vancouver Island

این جزیره نیز همچون دیگر اماکنی که در این مطلب به آنان اشاره کرده ایم، یک میعادگاه استثنایی برای تمام عاشقان جهان بحساب می آید. از جمله ویژگی های جذابی که در این جزیره به چشم می خورد، فضای صمیمی و رفتار کاملا خودمانی و البته احترام آمیز بومیان جزیره با مسافران غیر بومی بوده که آن را مقصد مسافرت خود انتخاب نموده اند. همچنین، این جزیره از راه های مخصوص قدم زدن در دل طبیعت، ایستگاه های مفرح ساحلی، دره های شگفت انگیز، باغ های کاملا سرسبز و زیبا نیز برخوردار است. ناگفته نماند که برای اقامت در جزیره ونکوور نیز اصلا نباید نگران بود، زیرا در این جزیره هم می توان از اقامتگاه های بومی استفاده کرد و هم از هتل های فعال در آن که از مهمترین آن ها باید به هتل فیرمونت اشاره داشت. بد نیست بدانید برای جذاب شدن خاطرات سفرتان به این جزیره نیز تعدادی کلبه درختی جهت استراحت و اقامت شما گردشگران عزیز هم در نظر گرفته شده که استفاده از آنان می تواند خیلی برایتان جذاب تلقی گردد.

جزیره فوگو | Fogo Island

آخرین مکان رمانتیک و عاشقانه مهمی که در کانادا وجود دارد، جزیره ای به نام فوگو است که از سوی انجمن طرفداری زمین صاف به نام یکی از 4 نقطه کره زمین به رسمیت شناخته شد. این جزیره درست در ساحل نیوفاندلند (Newfoundland) قرار گرفته و آنطور که در مورد آن گفته شد از طولی معادل با 35 کیلومتر برخوردار است و در تمامی فصول سال حتی در های سیزن (High Season) دارای تراکم جمعیت اندکی هست و به همین خاطر برای زوج های جوانی که قصد سپری کردن یک ماه عسل اختصاصی را دارند، می تواند فوق العاده ایده آل باشد. در مورد جزیره فوگو بد نیست بدانید که تنها یک هتل جهت اقامت شما گردشگران عزیز در آن وجود دارد که این هتل نیز دارای بخش هایی نظیر رستوران، سونا، سالن سینما و همچنین بخش نمایشگاهی هست.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1135

به "آشنایی با پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید