ابلاغ شهریه به 20 هزار مدرسه غیردولتی، اطلاع از شهریه مدارس به وسیله اپلیکشن سام

به گزارش تور چین ارزان، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه سال جاری را با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و فراوری کننده و مصوبه تنظیم بازار تدوین کردیم گفت: تا به امروز شهریه20 هزار مدرسه ابلاغ شده و در حال تکمیل و اعلام به بقیه مدارس هستیم.

ابلاغ شهریه به 20 هزار مدرسه غیردولتی، اطلاع از شهریه مدارس به وسیله اپلیکشن سام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سعید صالح با بیان اینکه ظرف دو هفته گذشته شهریه مدارس غیردولتی را در سامانه شهریه ابلاغ کردیم اظهار کرد: از مردادماه سال گذشته تا کنون 48 جلسه کارشناسی برگزار شده تا بتوانیم یک فرایند دقیق و عادلانه برای مشخص شهریه طی کنیم.

وی اضافه نمود: شهریه سال جاری را با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف نماینده و فراوری نماینده و مصوبه تنظیم بازار تدوین کردیم. تا به امروز شهریه 20 هزار مدرسه ابلاغ شده و در حال تکمیل و اعلام به بقیه مدارس هستیم.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلسات ویدئوکنفرانسی با مدیران مشارکت ها و کارشناس مسئولان غیردولتی استان های سراسر کشور گفت: نظارت بر اجرای شهریه و جزئیات آن از جمله رعایت قوانین و مقررات نوسازی، شرایط شهریه فوق برنامه و تابستانه، حقوق و مزایای معلمان و کارکنان مدارس و پروتکل های بهداشتی را از مدیران خواهان شده ام.

صالح در ادامه از راه اندازی اپلیکشن سام اطلاع داد و گفت: این اپلیکیشن به وسیله وبسایت مشارکت ها در دسترس واقع شده است و امکان خوبی برای اولیاء در انتخاب مدرسه، آگاهی از شهریه مدارس و ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات فراهم آورده است. امکانات دیگری هم به زودی به این برنامه اضافه خواهد شد.

وی اضافه نمود: این سامانه با همکاری شورای هماهنگی موسسان غیردولتی طراحی شده و اطلاعات و خدمات مورد احتیاج اولیای دانش آموزان و موسسان مدارس غیردولتی را در اختیار آنها قرار می دهد که از جمله آنها می توان به معرفی مدارس غیردولتی نزدیک به محل سکونت، میزان شهریه و اخبار هر مدرسه و نظرسنجی و ثبت شکایت های مردمی اشاره نمود.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی ما حل مسائل و مسائل مدارس است چرا که اگر مسائل و چالشهای آنان مرتفع نشود ، قطعا به کیفیت مطلوب در آموزش و پرورش نخواهیم رسید، بر ضرورت تحلیل شهریه مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید نمود و گفت: باید به سمت تسهیل و دقیق شدن فرایند مشخص شهریه ها حرکت کنیم و تمامی عوامل موثر در این راستا را مورد آنالیز قرار دهیم.

صالح اضافه نمود: شهریه، ترکیبی از چند سرانه مختلف است؛ سرانه حق التدریس معلمان، سرانه حق الزحمه مدیر و عوامل اجرایی، سرانه هزینه اجاره بها، کیفیت بخشی و موارد مختلف دیگر در مجموع در مشخص شهریه نقش دارند. در شرایط اقتصادی کشور و شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا موسسان نباید به هیچ وجه شرایط و توان اقتصادی مردم را فراموش نمایند و ارائه آموزش با کیفیت و جلب رضایت مردم را در اولویت قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1396

به "ابلاغ شهریه به 20 هزار مدرسه غیردولتی، اطلاع از شهریه مدارس به وسیله اپلیکشن سام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شهریه به 20 هزار مدرسه غیردولتی، اطلاع از شهریه مدارس به وسیله اپلیکشن سام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید