اتمام حجت امری با اوزیل

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال بعد از مدت ها دوباره هافبک آلمانی اش را در ترکیب اصلی قرار داد اما در خصوص ماندنش در ترکیب به او هشدار داد.

اتمام حجت امری با اوزیل

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) آرسنال مقابل باته بوریسوف که شکست یک بر صفر توپچی ها در دور رفت را جبران کرد و باعث صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد، درباره برگرداندن مسعوت اوزیل به ترکیب اصلی صحبت کرد. او هافبک آلمانی تیمش را در حالی به میدان فرستاد که از ماه دسامبر در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود.

امری گفت: کاملاً تعیین است که نتیجه بازی رفت در خانه حریف برای ما خوب نبود و به همین دلیل لازم بود چنین کوشش بزرگی انجام دهیم. بازی خوبی انجام دادیم و تمرکزمان روی 90 دقیقه بازی قابل قبول بود، ضمن اینکه موقعیت های خطرناک زیادی هم به حریف ندادیم. اوزیل؟ پیغام من به او این است که باید به کار و کوششش ادامه دهد، اینکه باید همانطور در خدمت تیم باشد که در این بازی و در دو هفته اخیر بود. از او راضی ام چون همانطور بازی کرد که ما می خواستیم. ما بازی های زیادی پیش رو داریم و گاهی اوقات احتیاج داریم که اوزیل هم در ترکیب اصلی مان بازی کند. حرکات ترکیبی او با بعضی از بازیکنان خوب بود. این برای ما اتفاق مثبتی بود.

سرمربی سابق پاری سن ژرمن در پاسخ به این سؤال که آیا اوزیل به خاطر کوشش و تمریناتش به ترکیب اصلی برگشته یا حقوق 350 هزار پوندی اش در هفته، تأکید کرد: اوزیل باید همواره در خدمت تیم باشد و امروز نشان داد که می خواهد در خدمت تیم باشد. اگر او مثل یکی دو هفته گذشته روی فرم باشد، تا سرانجام فصل بازی های فراوانی انجام خواهد داد. گاهی اوقات ما به او در ترکیب اصلی احتیاج داریم و گاهی دیگر روی نیمکت و دلیلش هم آن است که ما کلی بازیکن داریم که می توانند به تیم یاری نمایند. اوزیل امروز با روحیه بازی کرد و توانایی هایش برای کارهای ترکیبی با دیگر بازیکنان مانند متئو گئوندوزی، هنریک مخیتاریان و الکس ایووبی در یک سوم دفاعی حریف را نشان داد. ما به همه بازیکنان مان احتیاج داریم و مسعوت هم یکی از مهره های مهم ماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 314

به "اتمام حجت امری با اوزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت امری با اوزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید