ارائه نقشه نمای ساختمان الزامی می گردد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: لایحه ضوابط و مقررات نماسازی پایتخت بزودی به شورای شهر تهران ارسال می گردد.

ارائه نقشه نمای ساختمان الزامی می گردد

جهت دریافت خدمات مراحل ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاراجتماعی خبرنگاران ،بر اساس مصوبه شورای شهر تهران در اواخر سال گذشته، شهرداری تهران موظف شدکه ضوابط نماسازی در پایتخت راتدوین وبرای تصویب به شورای شهر ارائه نماید.

جوادکریمیان اقبال درهمین راستا اظهارمی دارد: برای اجرای مصوبه شورای شهر، کمیته ارتقای سیما و منظر شهری در شهرداری تهران تشکیل و ضوابط و مقررات مربوط به نما استخراج شد و هم اکنون مراحل نهایی تدوین این ضوابط سپری می گردد.

نامبرده می افزاید: این ضوابط به زودی در قالب لایحه ای به شورای شهر تهران ارسال خواهد شد و پس از تصویب در شورا، به کمیسیون ماده پنج می رود تا در این مرجع بالادستی نیز به تصویب برسد و آن موقع قابلیت ابلاغ خواهد یافت.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: در صورت تصویب نهایی این لایحه، نقشه نمای ساختمان نیز همزمان با سایر پلان ها و نقشه های مربوط به معماری و سازه، باید از ابتدا مطابق با ضوابط پیش بینی شده طراحی گردد و قبل از اجرا به تایید شهرداری تهران برسد.

کریمیان اقبال اظهار می دارد:هنوز شاخص های معینی برای معماری ایرانی، اسلامی در کشور تدوین نشده است و باید در مرحله اول به شرایط بی سروسامان نماسازی رسیدگی گردد تا بتوان در آینده به صورت جزئی تر نیز، به این موضوع ورود کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1113

به "ارائه نقشه نمای ساختمان الزامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه نقشه نمای ساختمان الزامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید