ارتقای سایت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو (طراحی سایت)

به گزارش تور چین ارزان، سایت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو با پیگیری نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ارتقا یافت.

ارتقای سایت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آدینه هفته گذشته بود که نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در دهگردشی یک روزه خود به روستا های منطقه شاهکوه نهبندان مسائل و مسائل اهالی چند روستای این منطقه را مورد آنالیز قرار داد و هر یک از اهالی به نحوی مسائل و مسائل خود را مطرح کردند.

یکی از این مسائل که بیشتر اهالی بر برطرف سریع تر آن تأکید داشتند مشکل آنتن دهی و اینترنت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو بود که نخعی هم قول پیگیری این خواسته مردم را داد.

بیشتر بخوانید

  • نماینده مردم نهبندان و سربیشه پای صحبت مردم شاهکوه نشست

امروز با گذشت تنها یک هفته از این دهگردشی، نخعی از ارتقای سایت همراه اول این 2 روستا اطلاع داد و گفت: خواسته های مردم در زمینه های مختلف بود که یکی از آن ها تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت بود و با پیگیری و رایزنی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی و با نصب تجهیزات این امر محقق شد و اهالی روستا های آتشکده علیا و دهو از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

او با تشکر از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان، اضافه کرد: مردم درخواست های دیگری هم داشتند که در دست پیگیری بوده و به محض تحقق اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2438

به "ارتقای سایت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سایت تلفن همراه روستا های آتشکده علیا و دهو (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید